Nieuw lid
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Helemaal top! Ik stuur je zo een Pb, dankje!2 Fast 4 U;255057 schreef : Als jij interesse heb kan ik je de vraagbaak van 1985-1991 digitaal opsturen, stuur mij dan een PB met jouw e-mail adres.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
arpuS;255088 schreef : Af en toe hangt er in m'n 340 een benzine lucht, niet heel erg sterk, heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Yep, veel kans moeten de rubber brandstofslangen dan vervangen worden. Vervang dan zowel bij de tank als in de motorruimte.
- V300 register
- Verbannen
General Custom;255089 schreef : Yep, veel kans moeten de rubber brandstofslangen dan vervangen worden. Vervang dan zowel bij de tank als in de motorruimte.
Ah okay! Dat is niet 't allerduurste gok ik, wel?
En over de bergklimfunctie, tot wat voor snelheid kan ik dat gebruiken? 20 km? En kan ik die rijdend aan en uit zetten?
- V300 register
- Verbannen
arpuS;255090 schreef : Ah okay! Dat is niet 't allerduurste gok ik, wel?
En over de bergklimfunctie, tot wat voor snelheid kan ik dat gebruiken? 20 km? En kan ik die rijdend aan en uit zetten?
Nee; rond de 60 euro voor alle standaard slangen en slangklemmen geloof ik. Er staat een how-to van op het forum. Als de vulslang kapot blijkt te zijn is het wat duurder.
De bergrem kun je altijd gebruiken als je rijdt of stilstaat, in het instructieboekje staat geloof ik tot 50km/h maar dat is niet beveiligd. Het is trouwens een bergrem, om af te remmen op de motor als je de berg afrijdt, geen klimfunctie. Klimmen regelt de cvt in principe zelf. Anders zet je met de bergrem eigenlijk je kickdown permanent aan, en die wordt toch al bediend wanneer het nodig is.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Ik heb een vraag mbt de ruitenwisser standen. Ik kan m'n pookje 1x omhoog doen, en dan gebeurt er niks, daarna heb ik 1x dat hij een keer wist, en dan 2 continu standen, wat doet de hendel naar boven zetten?
- V300 register
- Verbannen
Als je wilt kun je gelijk upgraden naar een regelbare interval, dan neem je VAG relais 99 i.p.v. het originele relais.