Nieuwe aanwinst!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-02-2016 10:01 #960269
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe aanwinst!
Er rijdt ook nog ergens een van oorsprong Belgische 340 GL (zonder E) Millionaire rond. Als ik mij niet vergis is het kenteken 9-KDS-08.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-02-2016 10:15 #960270
door V300 register
Is dat dan wel een 'echte' Millionaire? Ook de datum eerste toelating is 13-01-1989, wel erg laat voor een modeljaar 1988...
En - overigens wel de moeite waard om na te vragen bij Volvo Nederland - er is een verschil in type-aanduiding van de fabrikant. Hoeft niet, maar wel een indicatie dat het mogelijk een ander model is.
En - overigens wel de moeite waard om na te vragen bij Volvo Nederland - er is een verschil in type-aanduiding van de fabrikant. Hoeft niet, maar wel een indicatie dat het mogelijk een ander model is.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
04-02-2016 10:42 #960271
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwe aanwinst!
Belgische millionaires werden inderdaad aangeduid als 340 GL Millionaire en hadden ook het minder luxe interieur, maar wel met hoofdsteunen achter.
Ik heb ooit nummer 35 gesloopt, zie hier .
Ik heb ooit nummer 35 gesloopt, zie hier .
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-02-2016 10:45 #960272
door V300 register
Ik heb de auto een paar jaar geleden bekeken en ja, het is een echte Gl Millionaire.
Dus, m?t sticker, GLE-velgen, uitgebreid dashboard, meegespoten bumpers, 4 hoofdsteunen, B172-motor en in de juiste kleur.
Maar.... z?nder hoofdsteunkussens en z?nder pluchen bekleding. Destijds nog contact gehad met Volvo BE en die kenden deze uitvoering wel.
Dus, m?t sticker, GLE-velgen, uitgebreid dashboard, meegespoten bumpers, 4 hoofdsteunen, B172-motor en in de juiste kleur.
Maar.... z?nder hoofdsteunkussens en z?nder pluchen bekleding. Destijds nog contact gehad met Volvo BE en die kenden deze uitvoering wel.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-02-2016 18:24 #960276
door V300 register
Google de Engelse 360 GLT eens zou ik zeggen :drool2:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-02-2016 21:33 #960288
door V300 register
Nummer 094 is dus ook in bezit geweest van Jeroen in 2007...
www.volvo300mania.com/uk/forum/viewtopic.php?f=83&t=5599
Van hetzelfde draadje lijkt er een tweede serie van 300 stuks voor de Engelse markt gemaakt te zijn, de 340 GLE Limited Edition:
www.chriscardwell.co.uk/volvo/340GLE_LE.pdf
(met potverdorie lederen bekleding en airco! Had ik ook graag gezien op onze Millionaires...).
En nog een variant - jedenfals voor de Oostenrijkse markt - de 360 GLT Million?r:
www.volvo300mania.com/uk/forum/viewtopic...ighlight=millionaire
Zwei liter mit Einspritzung!
Persbericht spreekt weer alleen van de 340 GLE Millionaire:
www.volvoclub.org.uk/press/pdf/300PressRelease1988.pdf
Ben het spoor inmiddels een beetje bijster...
www.volvo300mania.com/uk/forum/viewtopic.php?f=83&t=5599
Van hetzelfde draadje lijkt er een tweede serie van 300 stuks voor de Engelse markt gemaakt te zijn, de 340 GLE Limited Edition:
www.chriscardwell.co.uk/volvo/340GLE_LE.pdf
(met potverdorie lederen bekleding en airco! Had ik ook graag gezien op onze Millionaires...).
En nog een variant - jedenfals voor de Oostenrijkse markt - de 360 GLT Million?r:
www.volvo300mania.com/uk/forum/viewtopic...ighlight=millionaire
Zwei liter mit Einspritzung!
Persbericht spreekt weer alleen van de 340 GLE Millionaire:
www.volvoclub.org.uk/press/pdf/300PressRelease1988.pdf
Ben het spoor inmiddels een beetje bijster...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-02-2016 16:10 #960363
door V300 register
De TG-39-RG die bij Catsburg Ruiter in Voorthuizen staat, is nu al gezakt naar ?1000...
www.voorraadmodule.nl/s4c1591a92671eec7d...04/volvo-340-gle-k6/
www.voorraadmodule.nl/s4c1591a92671eec7d...04/volvo-340-gle-k6/
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-02-2016 18:52 #960365
door V300 register
Dat gaat hard! Must... resist... :no_comment:
Het is nu wel echt een weggeefprijsje aan het worden. Het is dat ik er al een heb en bovendien veel te weinig rijd om de belasting voor LPG er uit te halen, maar anders was ik zeker gaan kijken.
Het is nu wel echt een weggeefprijsje aan het worden. Het is dat ik er al een heb en bovendien veel te weinig rijd om de belasting voor LPG er uit te halen, maar anders was ik zeker gaan kijken.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
19-02-2016 20:19 #960537
door V300 register
Ik heb deze Millionaire even bekeken. De wagen staat netjes binnen en ziet er heel goed uit! De badge niet meer op het dashboardkastje. Bij de auto is zeer uitgebreide documentatie aanwezig: zelfs het originele garantiebewijs zit er bij! Wielkasten, voorbalk en de overige bekende roestplekken zijn werkelijk in prima staat. Het open dakje heeft op de randen wel 'bloemkoolplekken', dus daar moet wat aan gebeuren. Rubbers (deuren, ramen) zien er nog heel goed uit. Op de paravaan rechtsvoor twee hele kleine beginnende roestplekjes, verder heb ik niks kunnen ontdekken. De twee originele sleutels zitten erbij (die met lampje en de reserve). Geen stoelverwarming, wel een trekhaak. En dus LPG.
Helaas wel een lelijke plek op de bumper achter. De bumper zelf is gerepareerd, maar op de plastic kap zie je het. En aan de zijkanten zit teveel ruimte (door de botsing).
Er bleek overigens iemand afgelopen week voor de auto gebeld te hebben (maar dat was ik dus niet).
Helaas wel een lelijke plek op de bumper achter. De bumper zelf is gerepareerd, maar op de plastic kap zie je het. En aan de zijkanten zit teveel ruimte (door de botsing).
Er bleek overigens iemand afgelopen week voor de auto gebeld te hebben (maar dat was ik dus niet).
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-07-2016 21:12 #964392
door V300 register
De TG-39-RG is verkocht, blijkbaar...
Hij staat in elk geval niet meer bij die garage en volgens RDW is de laatste tenaamstelling op 28 april van dit jaar. Wil de nieuwe eigenaar zich svp bij de club melden? :+
Hij staat in elk geval niet meer bij die garage en volgens RDW is de laatste tenaamstelling op 28 april van dit jaar. Wil de nieuwe eigenaar zich svp bij de club melden? :+
Moderators: Mark Smeets