Internetadres forum?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-02-2016 14:59 #963223 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Internetadres forum?

Wouter76;240002 schreef : Ik gebruik ook Firefox, overigens tot nu toe nooit problemen met ons forum.

Zo te lezen zijn er dus ook anderen die deze problemen ervaren of juist andere.

Zijn er nog meer mensen die soortgelijke problemen ervaren?
(Onder het motto; hoe meer mensen er reageren hoe inzichtelijker het wordt voor onze webmaster waar de 'pijnpunten' zitten)

Dit probleem heb ik ook. Firefox gebruik ik. Internet Explorer zo nu en dan geprobeerd en daar deed het probleem zich ook voor.
Als het probleem bij Firefox zich voordoet (vaak) dan klik ik willekeurig op 'Gebruiker CP', 'Vraagbaak (FAQ)' enz. en dan wil het wel eens lukken dat uiteindelijk 'Nieuwe Berichten' verschijnt. Maar dat is denk ik pure toevalstreffer. Ik vind het behoorlijk irritant. Vroeger nooit problemen gehad. Het doet zich voor bij Windows XP, Windows 7 en 10.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-02-2016 13:04 #963239 door V300 register
Daarnet was ik op een site waar ik geadviseerd werd een update uit te voeren van Adobe flashplayer. Na deze update uitgevoerd te hebben lijkt het er op dat het (zeer irritante) probleem om naar 'Nieuwe Berichten' te gaan op ons forum bij mij er niet meer is. Wat Adobe flashplayer met het probleem te maken heeft weet ik niet, maar de beterschap is er.

Ben te vroeg met juichen. Naar "Nieuwe Berichten' gaan op ons forum gaat nog steeds niet lekker. Het is een toevalstreffer als ik er na veel op klikken beland.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-02-2016 20:37 #963249 door V300 register
komt door de oude versie van het forum. heb al een tijd geleden geroepen dat er een nieuwe versie aan zit te komen (en dat de zaak daardoor tijdelijk cq een tijdje cq een paar weken offline kan raken) maar aangezien de hobby tijd momenteel tot vrijwel 0 gereduceerd is hebben andere prioriteiten voorrang gekregen. Zoals het maken van de pasbrieven /uitnodiging ALV etc :+

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
25-02-2016 22:21 #963252 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Internetadres forum?
helemaal duidelijk Wouter, bedankt voor jouw uitleg!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2016 18:55 #963526 door V300 register

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2016 20:37 #963528 door V300 register
Eerder schreef ik dat naar "Nieuwe Berichten' gaan op ons forum niet lekker bij mij gaat. Het is een toevalstreffer als ik er na veel klikken op beland. Dat is nog steeds heel erg vaak zo. Echter bij het onlangs meenemen van mijn computer naar een locatie bij mij in de buurt (ongeveer 5 kilometer van mijn huis vandaan) met een andere provider dan die ik thuis heb, gaf dat geen enkel probleem met surfen op ons forum. Iemand aan wie ik mijn probleem voorlegde vroeg zich af of mijn Ip-adres op ons forum wellicht geblokkeerd is. Reageert U a.u.b. maar.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
28-03-2016 21:13 #963536 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Internetadres forum?
Dat denk ik niet Simon, meer een toevalstreffer vermoed ik dat het daar wel lukte, of een andere browser die wat minder 'last' heeft van de benoemde zaken.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC