Internetadres forum?
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Het zou ook fijn zijn als je auto ruim van tevoren laat weten wanneer er een boutje gaat afbreken tijdens een regulier klusje, waardoor je de volgende dag met de fiets of trein naar je werk mag. Dit was niet voorzienbaar voor de webhoster, en voor mij was het niet duidelijk dat er geschoven zou gaan worden met de serverconfiguratie dus ik had ze ook niet van tevoren kunnen waarschuwen dat er mogelijk iets mis zou gaan als ze dat gingen doen.
Overigens bij deze de offici?le aankondiging dat vanaf morgen tot ver in 2016 de kans zal bestaan dat het forum zonder aanvullende voorafgaande waarschuwing gedurende meerdere uren, dagen of zelfs weken offline gaat zijn wegens de update naar de nieuwste versie van vBulletin.
Daarna wordt het wel weer een stuk beter want allerlei bugs met verschillende browsers, en met name de ervaring bij het gebruik van het forum op je mobiel wordt een stuk beter daarmee!!!
- V300 register
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid
Daarnaast werkt het klikken op de 'markeer forums als gelezen' knop niet meer, de berichten blijven gewoon terug komen bij het klikken op; nieuwe berichten.
(althans bij mij dan...)
Meer mensen die dit ervaren?
- Mark Smeets
- Moderator
- Steven340
- Nieuw lid
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Wouter76;239993 schreef : Gooi het maar even hier neer hoor, sinds een paar dagen merk ik dat het klikken op nieuwe berichten vaak tot gevolg heeft dat de melding komt: Helaas geen gegevens.
Daarnaast werkt het klikken op de 'markeer forums als gelezen' knop niet meer, de berichten blijven gewoon terug komen bij het klikken op; nieuwe berichten.
(althans bij mij dan...)
Meer mensen die dit ervaren?
Jep! Op de telefoon wil het soms werken, op de pc alleen als ik afwisselend ook de laptop gebruik. Cookies verwijderen helpt niet. Browser is Firefox.
Zoek/query-id is ook een 'oud' nummer en vernieuwd niet bij opnieuw klikken of refreshen.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Zo te lezen zijn er dus ook anderen die deze problemen ervaren of juist andere.
Zijn er nog meer mensen die soortgelijke problemen ervaren?
(Onder het motto; hoe meer mensen er reageren hoe inzichtelijker het wordt voor onze webmaster waar de 'pijnpunten' zitten)
- V300 register
- Verbannen