garage leerdam?
- V300 register
- Verbannen
-
Is waarschijnlijk wat laswerk
Carburateur (denk ik)
Remlichten achter
APK
alle tips welkom!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Geef ze eens een belletje, ik weet niet of ze ook werk aan de carrosserie doen, maar dan weet je dat meteen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Uitlaat was versleten en wordt nu vervangen
Remlichten gerepareerd (idd probleem van aarde maken) dus extra kabeltje bijgezet
handrem liep aan. ik gebruik hem nooit, hij staat altijd in de parkeerstand... de veer wordt nu vervangen
Een slang bij de carburateur wordt vervangen
Choke handbediening wordt weer vastgezet, de moer was lam.
Gelukkig geen laswerk, alhoewel er wel een erg lelijke plek zit bij de linker wiel kast. Het plaatwerk zelf kan ik goed bij, dus kaal maken, behandelen en spuiten. Alleen dieper bij de wielkast wordt nog wel een uitdaging.
Maar goed al met al valt het mee, dus de 340 kan er weer een jaar tegenaan!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens wist hij een leuke belasting vrije golf, diesel. Misschien leuk als reserve auto.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Auto'tje kan er weer een jaar tegenaan. De uitlaat laten repareren, aan de ophangpunten was hij wat geroest. Waarschijnlijk over een half jaar totaal vervangen. Ik heb er nu een mof overheen laten zetten. Er zijn wat slangen vervangen, handrem veer is vervangen (ik zet hem nu braaf op de handrem met parkeren).
Bij de choke was de plastic huls bij het schroefdraad waar de moer zit net bij de bedieningshendel afgebroken. Ik heb hem nu vastgezet met een tairip

Massa probleem bij de remlichten is nu opgelost.
Helaas hield de auto in op de snelweg (twede trap) eerste instantie dacht ik aan de sproeiers maar aangezien ik veel km maak en stevig door rijd had ik mijn twijfels. Na het demonteren van de luchtfilter zag ik dat twee schroeven van het vlotterdeksel totaal los waren en de overige drie half... verder ontbrak er een moer van de bevestiging van het luchtfilter. Maar goed na alles weer vast te hebben gezet kon ik weer harder dan 100

btw ieder jaar rond de zomer (nederlandse zomer met veel regen) merk ik dat de auto schokt en slecht start. Vrijwel kan ik het altijd oplossen met wat anti regen onder de verdelerkap te spuiten. maar goed het blijft een beetje een "dokterbibber" optie...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
kees1984;180988 schreef : btw ieder jaar rond de zomer (nederlandse zomer met veel regen) merk ik dat de auto schokt en slecht start. Vrijwel kan ik het altijd oplossen met wat anti regen onder de verdelerkap te spuiten. maar goed het blijft een beetje een "dokterbibber" optie...
Misschien een keer tijd voor nieuw verdelerkapje, rotor, bougies en bougiekabels?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Shit realiseerde me vannacht dat de carb afgesteld is met een los vlotterdeksel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
kees1984;181010 schreef : Dat zo wie zo
Shit realiseerde me vannacht dat de carb afgesteld is met een los vlotterdeksel. Wordt dus nu compleet overnieuw afstellen. De warme motor sloeg stationair lopend af. Dus ik vermoed dat hij te rijk staat afgesteld
Dat treft, er was vandaag nog een topic dat daarover ging. Even zoeken... Found it, klikkerdeklik .
In de laatste posts staat hoe je het CO af kunt stellen zonder CO-meter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.