slopers in Veghel
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
goo.gl/photos/amKHprhxkdZxVHXH8
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
François;244508 schreef : Wat vragen ze daar voor een claxon? Mag je de spullen er zelf af schroeven?
Voor 2 stuks was ik een tientje kwijt. Als je je gemeld hebt mag je zelf gaan schroeven.
- V300 register
- Verbannen
Omdat het niet de persoon zelf is die hier iets aanbiedt, maar het meer een tip is voor wie op de sloop plaatwerk zoekt, post ik hem even hier. Deze tip past beter op het forum denk ik.
Bij een sloop in de buurt van Rijkevoort is plaatwerk met het veel voorkomende kleurnummer 219-5 beschikbaar. Rechtervoorscherm, motorkap, etc. Het is van een 1400 vario. Gaskabel is nog heel. Voor de rest ff zelf kijken/bellen naar de sloperij Claassens.
(PS als er een beter topic is voor deze post, hoor ik het natuurlijk ook graag)
- Mark Smeets
- Moderator
- V300 register
- Verbannen
219 is donkerblauw.
- V300 register
- Verbannen
Net maar even een reviewtje op Google geschreven...
Sint Anthonisweg 1, 5449 AC Rijkevoort-de Walsert
claassenautorecycling.com
0485 371 466
Vanaf Wanroij links van de weg de tweede ingang nemen (parkeren kan naast/tegen het fietspad - zie je vanzelf) en even naar binnen lopen, rechts tussen de banden. Als je niet al tevoren iemand tegengekomen bent...
Wat ik in het reviewtje schreef: even de moeite nemen om uit te leggen wat je zoekt of wat je wil maakt alle verschil van de wereld. Ik heb samen met een van hen wat onderdelen gedemonteerd en ze hebben andere voor mij eruit gehaald zonder extra kosten. Het zijn echt hele aardige en behulpzame mensen, maar krijgen een hoop gezeur over zich heen (zelf getuige van geweest)...
What you sow is what you reap! :crock:
Ben er niet voor Volvo onderdelen geweest, maar er staat wel buiten in elk geval een 340, ik meen donkerblauwe hatchback? Die staat in elk geval aan de andere kant (eigenlijk in hun voortuin!)...