slopers in Veghel
- V300 register
- Verbannen
Er staat nu nog een verse 340 (volgens mij een DL vario, maar ben niet zeker meer) waar nog niks af is gesloopt, zelfs de banden niet. Eerst gaan zij die auto waarschijnlijk onder handen nemen, dan komt hij bij de rest. Dus:
Voor wie nog een donor zoekt is dit misschien een goede kans
Weet iemand toevallig nog meer slopers met Volvo's 300 in Noord Brabant waar je zelf mag schroeven?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
auto rima..:yesyes:General Custom;181445 schreef : Weet iemand toevallig nog meer slopers met Volvo's 300 in Noord Brabant waar je zelf mag schroeven?
- V300 register
- Verbannen
- J. Ruiter
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
off-topic:
Vriendelijk vragen doe ik altijd. Mijn ervaring is dat je met gehaaid gedrag of alles voor zo weinig mogelijk willen hebben, niks bereikt behalve ge?rriteerde reacties. Als ik iets verkoop op marktplaats, krijg ik ook vaak zulke e-mails. Als ik daar dan vriendelijk op in ga, krijg ik gewoon geen reactie terug
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;181497 schreef : Bij autorima ging een medewerker klagen dat ik mijn barrel te dicht bij zijn Toyota had geparkeerd. Hij ging nog kijken of de wind er misschien een krasje op had gemaakt.
Dat is wel minder ja, ik heb dat met de scooter gehad toen ik nog geen auto had. Bij die scooterzaak werkte een heel chagrijnige vrouw, maar ook een heel behulpzame en aardige man. Het was maar net wie je treft, dus ik probeerde alleen naar die zaak te gaan als die man werkte.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Het probleem is alleen dat ze totaal maar dan ook absoluut geen verstand heeft van brommers... of een winkel. Kom ik binnen, staat ze te bellen met een klant. Wanneer ze klaar is gaat ze rustig naar achter een bekertje koffie halen, komt ze terug en vraagt ''wat mag het zijn'' :wtf2:
Niet meteen slecht of ondeskundig, maar wel erg knullig :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid