Sloopauto zelf afmelden bij RDW?
- V300 register
- Verbannen
-
Die 250 euro is ook de reden dat ze bij een sloperij geen 340 voor 50 euro aan je willen verkopen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Let wel: Sloperij'en moeten wel aan hun quotum komen qua materialen. X aantal liters vloeistoffen, X aantal kilo's bekleding enzovoorts. Dus of ze met een set kentekenplten en een uitgeslepen chassisnummer voldoening nemen weet ik niet...Bel de mannen op, dan weet je het!
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb dit al met 4 auto's gedaan, heel makelijk, kosten: het aangetekend versturen van de kenteken van de auto.
Werkwijze:
1, Briefschrijven dat de auto gaat gebruikt worden als donor auto.
2, maak een kopie van de kenteken [om te bewaren, als bewijs dat de auto van jou is geweest, ik maak altijd een scan er van]
3, kopie van je rijbewijs maken
4, in een envelope stoppen, geadresserd aan de RDW
5, op de postkantoor aangetekend verzenden.
Ik heb tot nu ong twee tot vier weken moeten wachten op bericht dat de auto uit de registratie was gehaald als zijnde gedemonteerd.
Als iemand een kopie van de brief wil hebben stuur me een PB met je E-Mail en dan stuur ik je er eentje op
PS als je de chassis gaat slopen of laten ophalen slijp alle gegevens uit de auto of maak ze heel onduidelijk, dit voorkomt mogelijke fraude in de toekomst
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Pistonpen paultje;65488 schreef : .....Let wel: Sloperij'en moeten wel aan hun quotum komen qua materialen. X aantal liters vloeistoffen, X aantal kilo's bekleding enzovoorts. Dus of ze met een set kentekenplten en een uitgeslepen chassisnummer voldoening nemen weet ik niet...Bel de mannen op, dan weet je het!
Quota zijn niet te achterhalen niet iedere auto heef de zelfde inhoudsmaten van vloeistoffen, gewicht van interieur ed dus die vogel gaat niet vliegen
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
1. Ga naar het GWK, neem platen en papieren mee.
2. Auto uitvoeren, platen inleveren, stempels op papieren. Vrijwaring en uitvoerpapieren mee. Auto verkast naar zogenaamd naar "polen"
3. Chassisnummer uitslijpen en complete auto strippen. ik hou alleen een kale koets over. Nodig een paar vrienden uit om de auto op de aanhanger te tillen.
4. Auto naar het oud ijzer brengen. Geen gedoe met RDW en sloperijen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
heb vanmiddag ook een kale auto weggebracht en mooi 150 euri voor gevangen, en dat kon nog veel meer zijn. kreeg nu 12 cent de kilo, laatst bij een andere handelaar 28 cent de kilo gehad.. dus reken uit je winst

- V300 register
- Verbannen
-
- Ted Bogers
- Nieuw lid
-
Het wrak zelf naar de oud ijzer boer brengen lijkt me toch wel de moeite waard als ik het zo hoor.
Ik laat nog wel weten hoe ik gevaren ben,
Groeten,
Ted Bogers