Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;30863 schreef : Vanmiddag stond in station Driebergen-Zeist de
donkerblauwe 2 ltr 360 sedan GLS met lederen bekleding.
Mooooi! Ik heb de groeten gedaan met briefje onder wisser.
Waar is deze toen heengegaan? Enkelen zullen hem nog herinneren.
Rijdt ik door Kloosterburen, 230 km noordelijker, staat er een 2 ltr 360 sedan GLT met ??k lederen bekleding! Iets donkerder van kleur. Iets slechtere staat. Roest boven achtewiel. Ik heb hem de volvo groeten gedaan (kleine flyer) onder zijn ruitenwisser. Dit is dus echt iets als puur toeval.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Toevallig iemand van hier??:yesyes:
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Een prachtige Deense 360. Hij lijkt grijs maar is donkergroen, deze kleur niet eerder gezien. Ik denk modelletje '85. In bijzonder goede staat, geen roest kunnen ontdekken. In Kopenhagen.
- Een zeer nette 340, in Trelleborg Zweden. Zeer basic, maarwel een handgeschakelde 5-bak. Wederom geen roest. Zag er zeer netjes uit, werd vast met liefde bereden(of zeg ik nu iets dubbelzinnigs?

- De 3e mooie was een witte 340 van begin jaren '80, in Falkenberg, Zweden. Helaas de voorkant niet gezien, maar deze zag er ook netjes uit.
- Op de terugweg nog een prachtige 360 gezien, deze reed mij echter tegemoet en voorbij, had helaasgeen tijd om goed te kijken en te fotograferen.
Ik wa niet ontevreden, een paar leuke modellen. Als laatse uiteraard de race 343 uit het Volvo Museum;) Leuke luchtkoeling achterin trouwens, moet ik ook maar eens proberen...
En ook nog een maffe Amazone(die hard roeste onder de rode verf, kijk maar een bij de deur)
.
.
.
.
.
.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
De groenachtige en witte zijn wagens uit begin 80'er jaren.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
bodejodel;31774 schreef : Zo vreemd is dat niet, daar wordt volgens mij niet met zout gestrooid maar met zand.
Klopt... alleen de meeste 300's die ik zag waren behoorlijk gaar, vreemd genoeg. Volgens mij is het wel zo dat een Volvo in Zweden nogal standaard is en als gebruiksgoed wordt behandeld. Wij hollanders zien het misschien meer als 'heilige koe'

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Op de VROM zijn de 740's en 940's niet eens welkom op het centrale gratis showparkeerterrein, gewoon omdat er daar veel te veel van zijn. Niks bijzonders daar!
- V300 register
- Verbannen
-
niet overal, alleen in het noordelijke gebied, in het zuiden wordt nog wel met zout gestrooid.bodejodel;31774 schreef : Zo vreemd is dat niet, daar wordt volgens mij niet met zout gestrooid maar met zand.
- V300 register
- Verbannen
-