Veronica Magazine deze week

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-06-2005 15:42 #648668 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veronica Magazine deze week
Goeie vraag m.b.t. die striping Jeroen. Zou het niet weten. Ik zou wel een nieuwe willen hebben vanwege kleine beschadigingen! Denk niet dat deze nog ergens verkrijgbaar is of wel?

Voor de keuring zet ik gewoon even de oude er weer op Thomas. Zo gebeurt! Op de foto lijken ze overigens iets donker dan in werkelijkheid. Het licht is nog goed zichtbaar. Zeker in combinatie met mijn 3e Hella remlicht. Hoop alleen dat ik geen problemen krijg met de politie...Officieel mag het volgens mij niet (show use only?).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-06-2005 23:13 #648669 door V300 register
Trim line: werd omstreeks 1990 door elke sjoffele dealer op inruilwagnetjes geplakt om het geheel een betere look te geven

Volvo 300 voor bejaarde bestuurders: Ik heb enkele jaren boven een modezaak voor dames op leeftijd gewoond en van die eigenaar heb ik geleerd dat dat vaak wel de doelgroep is die nog wat te besteden heeft. In dat opzicht was het voor volvo geen probleem dat de gemiddelde leeftijd van de destijdse clientele wat hoger was want dat zijn vaak de types die niet besparen op onderhoudsbeurten en dat tot vol blijven houden totdat de auto (helaas in goeie staat) op de sloop blijft komt te staan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-06-2005 10:01 #648670 door V300 register
Weten jullie wat de grootste grap is. De BMW 3-serie, DAT is een auto voor mensen "op leeftijd". Ik ben een tijdje bij BMW in Munchen geweest, en die winden er geen doeken om dat de gemiddelde leeftijd van de kopers rond de 54 jaar ligt.

Alleen zul je daar AutoWeek e.d. nooit over horen.

Heb trouwens nog wel wat interessante feitjes. Per jaar rollen maar 1,2 (1 komma 2) exact dezelfde BMW 3-series van de band. Gezien de theoretisch 10 miljoen mogelijke varianten is dat toch nog best veel...

Euh, wacht, laat ik maar bij de Volvo 3-serie blijven. ANdere autos interesseren hier toch niet ;-)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-08-2005 11:07 #648671 door V300 register
Wederom heeft de Volvo 300 serie een vermelding in het Veronica magazine gehaald!
Op de tiende plaats stond al de 340 en nu...
In het laatste deel van de serie 'alle 25 lelijk' worden alle zo genaamde compacte sedans (hatchback met een kofferbak) afgeschoten door die allemaal op nummer 1 te zetten.
Letterlijk citaat: 'Is een Opel Corsa nog burgelijker dan een dan een Ford Orion, of een Suzuki Swift sedan net iets truttiger dan een Honda Civic sedan? Of is de Volvo 360 sedan die het meest pijn aan de ogen doet? Oordeel zelf. Een ding is 100% zeker, de compacte sedan deugt niet!'.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-08-2005 20:05 #648672 door V300 register

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-08-2005 20:05 #648673 door V300 register

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-08-2005 20:06 #648674 door V300 register

• Thomas de Wit (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-08-2005 21:26 #648675 door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Veronica Magazine deze week
He dat is de 360 van die gast uit Finland! Zou die het weten :-P

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-08-2005 02:17 #648676 door V300 register
Is het iemand wel es opgevallen hoeveel een Corsa 4-deurs op een 340 Sedan lijkt? Van opzij dan. Laatst zat ik op en terras en ik dacht effe dat er een 340 diesel langskwam, bleek het toch een Corsa te zijn. Mischien te diep in mn glaasje gekeken.

• van Strik
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2005 12:55 #648677 door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Veronica Magazine deze week
In ieder geval is dat laatste geen aanbeveling. Ooit zei ik tegen een medewerker van de Fiat-importeur dat ik de Volkswagen Vento de lelijkste 4-deurs van het jaar vond. De man reageerde daarop met: "Dan heb je de nieuwe Corsa sedan nog niet gezien"

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC