Veronica Magazine deze week
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-06-2005 21:03 #648658
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Veronica Magazine deze week
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-06-2005 21:30 #648659
door V300 register
De autopers in Nederland is nooit echt objectief geweest. De meest walgelijke koreanse broodtrommeltjes worden aangeprezen als sportief en pittig. Nieuwe auto's durven ze niet op af te geven. Veel te bang dat de importeur kwaad wordt. Dus moet onze geliefde volvo het maar weer ontgelden.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-06-2005 22:06 #648660
door V300 register
Looool, Ronald. Mooie wagen zeg! Maar doe jezelf een setje nette 340 LM-velgen cadeau. Staat gelijk heel anders en hoeft niet de hoofdprijs te kosten.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-06-2005 01:08 #648661
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Veronica Magazine deze week
Tja, zo kunnen we wel weer even bezig blijven. Vergeet niet, er zijn een hoop mensen met de ballen verstand van auto's die het als vermaak beschouwen om te lezen welke auto's het lelijkst aller tijden zijn. Meestal gaat dit te paard met een grote objectiviteit. Wij als liefhebbers hoeven ons daar niet druk over te maken lijkt me zo! Daarom zijn we ook zo uniek ;-)
- van Strik
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-06-2005 08:12 #648662
door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Veronica Magazine deze week
Ronald, ik heb nog een set mooie 13 inch lichtmetaal liggen. Als je belangstelling hebt hoor ik het wel.
En doe jezelf een lol, zet je achterbumper even recht. Die is links van de zijdelingse steun afgeschoten.
Verder inderdaad een heel mooi exemplaar.
En doe jezelf een lol, zet je achterbumper even recht. Die is links van de zijdelingse steun afgeschoten.
Verder inderdaad een heel mooi exemplaar.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-06-2005 12:52 #648663
door V300 register
Bedankt voor jullie overwegend positieve reakties. Afgezien van de wieldoppen dan, lol. Ik vind ze wel kinky. Tsja ik heb er geen E300,- voor over om er LM onder te zetten (nieuw dan). Of minder voor gebruikte in goede staat. De wieldoppen draaien overigens niet. Het zijn geen spinning weels. Rij je volgens mij zo kapot tegen stoepranden of worden gestolen.
Wat betreft de bumper, die staat inderdaad scheef, aan beide kanten nog wel. Toch is hij volgens mij niet van de zijdelingse steunen afgeschoven. Ook is hij hier en daar gebobbeld. Ik wil hem vervangen door een andere en dan weer overspuiten om hem mooi zwart te krijgen. Ik heb alleen nog niet uitgedoktert of het eenvoudig is om de bumper te demonteren. Zit geloof ik vast met 2 bouten aan het achterscherm. Zijn deze eenvoudig te demonteren? Dan haal ik op de sloop wel een andere.
- Tip: Motip bumperspray in donkerste kleur. Heb ik vorig jaar gedaan er ziet er nog steeds goed uit. Het is lak dus je moet wel ontvetten en de rest afplakken. Paar uurtjes werk per bumper.
grt
Wat betreft de bumper, die staat inderdaad scheef, aan beide kanten nog wel. Toch is hij volgens mij niet van de zijdelingse steunen afgeschoven. Ook is hij hier en daar gebobbeld. Ik wil hem vervangen door een andere en dan weer overspuiten om hem mooi zwart te krijgen. Ik heb alleen nog niet uitgedoktert of het eenvoudig is om de bumper te demonteren. Zit geloof ik vast met 2 bouten aan het achterscherm. Zijn deze eenvoudig te demonteren? Dan haal ik op de sloop wel een andere.
- Tip: Motip bumperspray in donkerste kleur. Heb ik vorig jaar gedaan er ziet er nog steeds goed uit. Het is lak dus je moet wel ontvetten en de rest afplakken. Paar uurtjes werk per bumper.
grt
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-06-2005 13:19 #648664
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Veronica Magazine deze week
Mooi zwart is niet lelijk!
Is die striping ook origineel volvo?
Is die striping ook origineel volvo?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-06-2005 13:23 #648665
door V300 register
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-06-2005 13:38 #648666
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Veronica Magazine deze week
Die vind je niet meer?
Bij de Halfords kun je ze in alle soorten en maten kopen...
Ik heb er binnenkort een Remus einddemper op zitten... niet van de Halfords!
Bij de Halfords kun je ze in alle soorten en maten kopen...
Ik heb er binnenkort een Remus einddemper op zitten... niet van de Halfords!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-06-2005 14:18 #648667
door V300 register
Zwarte achterlichten ahd ik ook .... totdat de keurmeester met een vaatje terpentine en een doekje aan kwam zetten.
"Kijk maar of het er nog af gaat, want dit kan niet"
"Kijk maar of het er nog af gaat, want dit kan niet"
Moderators: Mark Smeets