Volvo 400 forum
- V300 register
- Verbannen
1 kritiekpuntje. het lijkt erop dat ze een klassieke forum-beginners fout maken door in 1 klap veeeeeel teveel categorie?n te maken.
een forum wat je uit het niets opbouwt moet eigenlijk in zeer korte tijd in alle categorie?n 'iets hebben staan'.
pas als het door succes (en dus; grote aantallen berichten) te onoverzichtelijk wordt is het tijd om uit te breiden naar meerdere categori?n.
sommige forumsoftware geeft tegenwoordig ook mogelijkheden om het topic een bepaald 'label' mee te geven, die in vet gedrukt wordt voor de titel. Dit zou een eerste schifting tussen onderwerpen makkelijker maken, terwijl ze wel in hetzelfde forumdeel staan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Een beetje vulling in de forumledenlijst is ook een leuke motivatie voor potentiele leden om zich aan te melden. Ik zie dat vrienden van mij met een 440 zich ook al aangemeld hebben. (aenevds)Jos360;133168 schreef : Ook maar even aangemeld. Altijd leuk om mee te lezen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ik vind het aardig overzichtelijk en redelijk logische indeling; op het evenementengebeuren na; gaan ze dat jaarlijks refreshen ofzo? daar heb je naar mijn mening genoeg aan 1 topicmapantiekeradio;133176 schreef : 1 kritiekpuntje. het lijkt erop dat ze een klassieke forum-beginners fout maken door in 1 klap veeeeeel teveel categorie?n te maken.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Bodejodel;133140 schreef : :nono: avdakker... :yesyes:
:nono: Vermilion :humor:
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
volvofiel 2;133238 schreef : :nono: Vermilion :humor:
:nono: Volvofiel 2 :lol:
- Laurens Post
- Nieuw lid
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- Laurens Post
- Nieuw lid