Ervaringen met GIO verzekering?
- Marijn de Koning
- Elite lid
De klassieker verzekeringen verzekeren we in de eigen volmacht. Dit betekend dat er wel een verzekeraar ‘achter’ zit, dat is de verzekeraar Bovemij, waar we het risico mee delen. Alle communicatie, de betalingen en eventuele schademeldingen gaan via ons.
Uw heeft de uiteindelijke overeenkomst juridisch met Honestas. Dat is onze volmachtmaatschappij.
Excuus dat ik dit niet duidelijker uit kan leggen, ik hoop dat u mij nog kan volgen.
Wat volgens mij van belang is; u vraagt de verzekering aan via ons, en wij zijn bevoegd u informatie te geven over het gebruik. Het is bekend dat het uw enige auto is, en op dit tarief is dat geen enkel probleem. Sterker nog, u zou de auto zelfs zakelijk mogen rijden.
Wat mij betreft een heel helder verhaal. Hopelijk hebben anderen hier ook wat aan!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton van Spanje
- Junior lid
Nadat mijn Amazon (een P220 Estate) klaar was ben ik gaan zoeken naar een verzekeraar die niet panisch reageert op de opmerking "deelnemen aan toerritten en regelmatigheidritten/-rally's". Toen bij Diks terecht gekomen, maar de maatschappij waar zij het onderbrachten is uiteindelijk geheel gestopt met klassieker verzekeringen. Na navraag in mijn kennissenkring die veel aan evenementen deelnemen en informatie via de FEHAC, ben ik nu bij Kuipers Verzekeringen in Heerenveen terecht gekomen. Qua advies en dergelijke een aanrader. Zij brengen de verzekering bij de Europeesche onder.
Ik hoop dat je hier wat mee kan, Marijn.
- Paul van Os
- Junior lid
Probleemloze afwikkeling van mijn schade. (achterklep gesloten terwijl er nog wat uit de kofferruimte stak, dus een butsje naar buiten)
Prima tarieven
Veel succes met zoeken,
Groet, Paul
In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl
Ik vind het raar dat GIO dat nog steeds niet dekt, daarmee zullen velen uitwijken naar de concurentie.
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Aangezien wij binnenkort voor een landere vakantie naar zuid europa vertrekken zit ik wel nog te twijfelen of ik aanvullend de ANWB europa standaard ga afsluiten. Dan is repatriering zelfs al binnen 48 uur gedekt en heb je 21 dagen recht op vervangend vervoer.
- Cor Kraaijeveld
- Platinum lid
- Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Natuuuurlijk niet nodig gehad, maar toch...
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- Rudolf Kleyn
- Platinum lid
Daar is GIO niet bepaald uniek mee. Altijd de polis checken.
- Cor Kraaijeveld
- Platinum lid
- Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Voor een goed begrip: de verzekering dekt aanrijdingsschade, inclusief repatriering als de auto niet binnen een bepaalde tijd kan worden gerepareerd;
bij de ANWB verzeker je pechhulp en naar believen repatriering van de auto en vervangend vervoer.
Dus Ed, niet dubbelop maar een ander soort verzekering en dekking.
gr. Cor.