Amazon Motor en subframe wissel
- Terwindt
- Junior lid
-
Minder
Meer
15-07-2012 22:28 #115753
door Terwindt
Beantwoord door Terwindt in topic Amazon Motor en subframe wissel
Inmiddels heb ik de wissel al uitgevoerd.
Met extra dank voor de duidelijke uitleg van Pieter.
Ik heb het blok en frame los van elkaar verwisseld en heb dit in mn eentje binnen 2 dagen voor elkaar gekregen.
Iedereen bedankt voor de tips. Deze week hopelijk Apk
Ik heb het blok en frame los van elkaar verwisseld en heb dit in mn eentje binnen 2 dagen voor elkaar gekregen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 09:13 #115757
door Erik Ciesluk
Zo, da's mooi vlot gegaan dan! Heb je uiteindelijk de motor via de normale manier (bovenlangs) eruit gehaald, compleet met bak, toen het subframe verwisseld, en daarna de andere motor compleet met bak er weer in gezet?
Succes met de APK!
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Amazon Motor en subframe wissel
"Terwindt" schreef:
Inmiddels heb ik de wissel al uitgevoerd.
Zo, da's mooi vlot gegaan dan! Heb je uiteindelijk de motor via de normale manier (bovenlangs) eruit gehaald, compleet met bak, toen het subframe verwisseld, en daarna de andere motor compleet met bak er weer in gezet?
Succes met de APK!
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.