Katterug project
- Thom Fransen
- Elite lid
Helemaal een prachtig project met fantastische vooruitgang.
Thom
The difference between men and boys is the price of their toys
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
- Platinum lid
Thom Fransen schreef : Mooie velgen
Helemaal een prachtig project met fantastische vooruitgang.
Thom
Ja die velgen ben ik blij mee Thom, dat ene extra "J" tje maakt hem net even wat boller maar overdrijft niet
Vandaag nog even het knipoogje naar de originele Valbo erop gezet, die had mijn oudste zoon gemaakt naar voorbeeld uit het FiftyFifty foto boek
Ik zie dat je tectyl/fluid film gebruikt, wat voor detail geweldig werkt is om alle bouten, fusees, remleidingen etc. te behandelen met Clear Varnish. Dat is een heldere afwerkingsspray die is doorzichtig en blijft oxidatie uit en de glans geconserveerd.
Met name voor in de motorruimte ook ideaal voor gepolijste relais e.d.
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- Rob Baeten
- Platinum lid
- Jan van Bochove
- Platinum lid
- '66 combi
Rob Baeten schreef :
Jan van Bochove schreef : Weet je wat ook lekker werkt; een infrarood straler.
Hoeft niet eens zo groot te zijn als op een terras, ik heb in de schuur een kleintje van een paar tientjes die 3 verwarmingselementen heeft, per stuk inschakelbaar dus 3 vermogens 600,1200 en 1800 Watt.
Prima plan Jan, heb bij de Hornbach een badkamer verwarming gehaald en bij de kringloop een camera statief
En dan ben je voor 22 Euries helemaal klaar en kun je hem ook nog eens in alle hoeken en hoogtes zetten
Goed om te lezen Rob, heb de mijne ook lekker aan gehad op 600W, voor een middagje heb je dan voor èèn euro-tje het gevoel dat de zon op je handen schijnt
Terug naar het onderwerp ; gaat lekker Rob, aankomende zomer heb jij je haren wel in de wind!
Mooi plaatje op je dorpel, geeft het idd net even wat extra's.
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt
- Rob Baeten
- Platinum lid
Even een achterbumper verhaaltje
Een hele tijd geleden heb ik deze nieuwe RVS bumper brug kunnen kopen die tussen de rozetten komt. Ik was er heel blij mee omdat het toch weer zo'n detail is wat eigenlijk op de wagen thuis hoort.
Heel blij totdat ik via dit forum in kontact kwam met Koos Blommor, een man met zeer veel ervaring, deze ervaring en de verhalen graag deelt, en de geschiedenis van de Katterug kent.. Via Koos heb ik nog een heel mooi 445 logo kunnen krijgen en hij vertelde dat hij nog een hele nieuwe brug had liggen die bij de knobbel rozetten hoort. Vraagtekens ..... knobbel rozetten?? die heb ik maar is er dan verschil ?? Via het verhaal van Koos naar foto's gaan zoeken en inderdaad er is wel degelijk verschil. En dan begin je weer...niet doen .... wel doen ... is toch wel heel veel geld .... is het werkelijk nodig .... valt het echt op ??? Ja dus het valt echt op en als je dan ook nog je dertiende maand krijgt en het ook nog kerstmis wordt en ook je verjaardag eraan komt en en en ...dan moest het er toch van komen
Koos, heel erg bedankt na 36 jaar in jouw bezit te zijn geweest hoop ik dat ik er nu nog minimaal 36 jaar plezier van ga hebben. Heb er vandaag gelijk de LED verlichting en bedrading in geplakt
Reed laatst in het donker achter een rode Amazon combi bij Doesburg, originele achterlichten met een matige lichtopbrengst en feitelijk in deze tijd levensgevaarlijk.
Bij deze een oproep aan allen vervang je achterverlichting door LED lampjes en zorg dat je een goed mistachterlicht hebt.
Er zijn LED lampjes die in de oude fitting (Bajonet) passen
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- Rob Baeten
- Platinum lid
nl.aliexpress.com/item/2-PCS-S25-1157-BA...8.0.0.3a994c4dInE4GE
nl.aliexpress.com/item/1156-P21W-7056-BA...8.0.0.3a994c4dInE4GE
nl.aliexpress.com/item/39mm-6-SMD-White-...8.0.0.3a994c4dInE4GE
Voor de knipperlichten wel even een ander relay nemen omdat het originele bi-metaaltje niet meer werkt
nl.aliexpress.com/item/12VDC-180W-Auto-F...8.0.0.3a994c4d5V7jaq
- Johan Geers
- Platinum lid
Ik heb de reflektors gepoetst en dat scheelt ook al een hoop.
En welke wattage gebruik jij voor jou led verlichting? En kom je daar in Nederland mee door de APK?
m.vr.gr.
Johan Geers
- Rob Baeten
- Platinum lid
Misschien is dit een bruikbare link. Boele heeft namelijk complete sets daar heb ik mijn eerste set ook gekocht en die voldoen prima