Restauratie Amazon Combi
- Ed van der Zee
- Platinum lid
Deze combi was al bijna in de Volvo hemel.
B230F conversie heb ik al een paar keer gezien, zeker de steunen aan moeten passen, heb je daar nog foto's van ?
Ed
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rene Brandt
- Platinum lid
van het aangepaste subframe/motorsteunen voor de b230 conversie en het motormanagement systeem van bs-autotune.
p.s. waarom heb je de volvo kabelboom-computer niet gebruikt.
veel succes met je project.
Waarom niet de Volvo kabelboom-computer...
Ik wil volledige controle over de motor instellingen hebben, ook omdat ik er gasinjectie op wil.
Vandaar een vrij programmeerbaar motormanagement systeem en niet de bestaande computer.
Welk systeem dat gaat worden staat nog open, eerst alles pas maken en de carrosserie hard maken :arrow:
- René Ruiter
- Premium lid
Je bent op de goede weg, ik blijf erbij dat het opbouwen het leukste is
Ik zag dat jij de raamstijl anders opgelost hebt dan ik, je ziet mijn fotos nog wel
Rene
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
En ik zie de foto's wel verschijnen bij je project.
Gerben, jou project ziet er ook wel interessant uit, de dynamo ziet er weer als nieuw uit... maar ik ga hem waarschijnlijk niet gebruiken omdat er een andere motor in komt.
Ook iets voor jou?
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Ondertussen heb ik een achteras van een 240 gescoord bij een regio Oost lid, bedankt Marc.
Ik heb de boel al een beetje schoon gemaakt, er moet nog wel het een en ander aan verbouwd worden maar dat is voor latere zorg, eerst de voorkant van de auto.
Vandaag ben ik bij een voortrein van een 140 wezen kijken, zag er goed uit, alleen een beetje boven mijn budget.
Ik stel voor elk deel wat ik aan wil schaffen namelijk een budget vast, dit wordt waarschijnlijk het eerste deel waar ik mijn budget voor ga overschrijden
Dan maar een paar dagen op water en brood :mrgreen:
Morgen maar even bellen en de voortrein vast laten houden, kan ik hem zaterdag ophalen....
Waarom een 140 voortrein zullen jullie denken... omdat ik dan meer ruimte heb voor onder andere het uitlaatspruitstuk.
De bovenste draagarmen van een Amazon steken nogal ver naar binnen, die van een 140 geven veel meer ruime, dit is ook een vooruitziende blik, mocht ik ooit een turbo in willen bouwen
- Hansw
- Platinum lid
Ik probeer je in het klein bij te houden met een b23a met AW71 in mijn combi, en ben blij met alle foto's ed die je plaatst!
succes ermee!
Hans
- René Minnebo
- Platinum lid
Ha Arjan, wat een mega operatie!
Ik probeer je in het klein bij te houden met een b23a met AW71 in mijn combi, en ben blij met alle foto's ed die je plaatst!
succes ermee!
Hans
Hans je hebt PB van mij