Stinky's 145s
- Jan Folkersma (GAST)
- Senior lid
- Are we alone?
Op aanraden van Wim Bottinga wordt het nieuwe interieur niet wit. Maar iets anders.
TZT, over 2 maanden oid, zal ik foto's plaatsen. Behalve nieuwe stoelen en nieuwe
bank komen er ook nieuwe deurpanelen in, isolatie en nieuw tapijt. En rolgordels.
Wim heeft heel kritisch naar de auto gekeken en vond nog meer plekjes en gebreken
dan ik al had gezien. Daar word je niet vrolijk van. Ooit gaat het allemaal
gefixed worden, misschien zelfs een keertje overspuiten. Maar eerst de binnenkant.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl
zodat we de hele dag de toerist uit konden hangen. Op zondag kun je net buiten het
centrum nog gratis parkeren. Museum (MOCO) gedaan, terrasjes (20 graden!) en gegeten
in Noord. Topdag gehad en de auto is goedgekeurd. Op de terugweg LPG getanked en de
score is 1 op 8.02
- Paul Schaap
- Platinum lid
Mogen we het type ook weten? En liggen je roots trouwens in Groningen, gezien die vlag in je avatar?Jan Folkersma schreef : Zojuist nog een auto gekocht. Weer een Volvo. Een witte uit 1979.
Aha, maar inmiddels dus geëmigreerd naar Brabant... Past dat slagschip wel in je garage?Jan Folkersma schreef : Zeker! Geboren in de Stad, opgegroeid in Appingedam.