Ziko en de Volvo's
- Tom Steverink
- Platinum lid
Europa? Lachen hoor!
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Platinum lid
- Berichten: 3471
Ik hoop voor jullie dat de 60 dagen kaart weer terug komt heb je tenminste nog iets of wat voordeel.
succes
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ziko de Kubber
- Senior lid
- Berichten: 49
Met vriendelijke groet, Ziko
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Platinum lid
- Berichten: 3471
Als de politie je aan houd zeg je gewoon dat je de auto even geleend heb van Tom.
goed idee?
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
- Berichten: 1286
"Tom Steverink" schreef:
Al die auto's op mijn naam? Dan moet je me wel kunnen vertrouwen!! :roll:
Geen enkel probleem!
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ziko de Kubber
- Senior lid
- Berichten: 49
Met vriendelijke groet, Ziko
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ronald Damme (GAST)
- Platinum lid
- Berichten: 884
In de Nederlandse wet word er een onderscheid gemaakt tussen eigenaar en kentekenhouder.
Het bedrijf Vredo heeft een landbouwmachine ontwikkeld die 80km/h kan rijden. Dit is ideaal voor middenbermen te maaien op snelwegen. Want voor de Nederlandse wet moet je om tot de middenberm te komen eerst versnellen tot 80km/h invoegen dan naar de buitensterijbaan en daar weer vertragen. Eerder gebeurde dit met diepladers en dat is een dure zaak (of 's nachts)
Alleen als je 80km/h wil rijden dan moet je voertuig een kenteken hebben. In Nederland bleek het onmogelijk om zo'n dergelijk machine op kenteken te krijgen. En hebben ze in overleg met de TUV na verschillende veiligheidsaanpassingen de machine op een Duits kenteken kunnen zetten.
Vredo heeft nu in Duitsland een GmbH en alle verkochte machines van dat type krijgen daar een Duits kenteken en worden daar geregistreerd. Tevens heeft Vredo geen wettelijke aansprakelijkheid omdat de Nederlandse wet een onderscheid maakt met kentekenhouder en eigenaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ziko de Kubber
- Senior lid
- Berichten: 49
Met vriendelijke groet, Ziko
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ronald Damme (GAST)
- Platinum lid
- Berichten: 884
Nu ik de datum zie, misschien een beetje een late reactie :roll:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.