Ziko en de Volvo's
- Ziko de Kubber
- Senior lid
Ik ben al een tijdje lid van de VKV, maar heb mezelf hier nog niet voorgesteld.
Ik ben Ziko, 20 jaar en studeer Automotive Management aan de HAN in Arnhem. Mijn eerste auto was een Volvo 740 die ik al op mijn 17e in bezit had, de Volvo liefde is sindsdien behoorlijk uit de hand gelopen. Inmiddels heb zeker 10 auto's gehad en nu heb ik er 4 in mijn bezit. Sinds kort heb ik de luxe dat wij thuis een loods hebben, hier zijn we nu aan het verbouwen en hier ga ik ook een hoekje inrichten om te sleutelen met een brug. Ik doe dus het onderhoud zelf, zo lang het maar technisch blijft, carrosserie werk daar waag ik mezelf niet aan.
De auto's die ik nu in bezit heb zal ik even uiteen zetten, voor dagelijks gebruik heb ik een 245 GL uit 1984.
Met vriendelijke groet, Ziko
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Maarehhh jij hebt dus die Combi voor mijn neus weg gekaapt
- René Minnebo
- Platinum lid
- Ziko de Kubber
- Senior lid
@René, Arjan bedoelt onderstaande Amazon niet de bovenstaande. Ik heb trouwens veel minder betaald dan de prijs die jij aanhaalt, maar dat doet er verder ook niet toe
Met vriendelijke groet, Ziko
Leuke verzameling en je woont dus in de buurt, ik woon in Schaarsbergen en mijn hal is in Arnhem....waar zit jij ?
Ik ben wel nieuwsgierig, heb ook een elftal Volvo's en misschien kunnen we elkaar helpen, kijk maar eens op www.sbka.nl , stuur eens een pb
Groeten,
Ed
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Klopt, ben bezig de voorwielophanging pas te maken, zie ook mijn restauratieverslag."Ziko de Kubber" schreef:
@Arjan, dat denk ik wel ja haha. Jij heb toch keer een voorwiel ophanging van een 240 bij mij opgehaald?
Ik heb op het moment alleen een beetje chronisch tijdgebrek...
- René Minnebo
- Platinum lid
@Arjan, dat denk ik wel ja haha. Jij heb toch keer een voorwiel ophanging van een 240 bij mij opgehaald?
@René, Arjan bedoelt onderstaande Amazon niet de bovenstaande. Ik heb trouwens veel minder betaald dan de prijs die jij aanhaalt, maar dat doet er verder ook niet toe
Dus de 33-27-EM heb je dus recent ook gekocht of ben jij degene die hem te koop had staan.
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Marnix van der Pol
- Nieuw lid
Sucks...
- k den Besten
- Premium lid