Gezocht: Amazons modeljaren ’57-’61 in Nederland
- Gertjan Tillema
- Elite lid
1960 Volvo Amazon
1961 Barkas V901/2
1973 Trabant P601
2001 Volvo V70 T5
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
"Gertjan Tillema" schreef:
Maar probleempje is wel dat de 26ste april mijn dochter verwacht wordt, iets daarvoor en en iets daarna zal het dus wat moeilijk afspreken zijn voor mij.
Proficiat vast man is het je eerste?.
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
1960 Volvo Amazon
1961 Barkas V901/2
1973 Trabant P601
2001 Volvo V70 T5
- Vilmar Dijkstra
- Elite lid
Amazon 1960 two tone 6 volt
- Derk Idsardi
- Senior lid
Op dit moment heb ik nog niet een voorkeur voor een datum.
Ik moet wel een slag om de arm houden, omdat ik dit voorjaar het front van mijn Amazon eigenlijk wil vervangen.
Wat onderdelen betreft; ik ben op zoek naar de bekleding voor de zitting (en eventueel rugleuning) van mijn achterbank. Deze is nieuw leverbaar bij VP autoparts, maar via de reguliere kanalen is het bestellen totr drie keer toe misgegaan of wijkt de prijs nogal af van de opgave van VP.... Ik heb een onderdeelnummer.
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- Simon carbo
- Nieuw lid
Ik ben heb zelf de voorkeur voor de maand april.
Ik hoop dat de bijeenkomst groot is. Hoe meer mensen hoe meer er uit te wisselen valt.
Ik hoor het wel van een eventuele datum.
Groetjes Simon
- Vilmar Dijkstra
- Elite lid
Lijkt erop dat de twee data in juni, de 10de of de 24ste de beste mogelijkheden geven. Geef maar een voorkeur aan. Zou erg leuk zijn als jullie allemaal kunnen, want dan hebben we in ieder geval alle two-tone modellen bij elkaar. Lijkt mij een machtig gezicht!
Groet, Vilmar
Amazon 1960 two tone 6 volt
1960 Volvo Amazon
1961 Barkas V901/2
1973 Trabant P601
2001 Volvo V70 T5
Het blijkt dat mijn kenteken uit april 1961 op de een of andere manier geschrapt is, wat betekend dat ik hem opnieuw moet laten keuren om het kenteken terug te krijgen. Nu heb ik tijdens de restauratie mijn ogen open gehouden om het chassis nr te vinden, maar ik kon thuis de papieren niet vinden en wilde er niet op wachten met het werk. Nu heb ik de papieren terug, maar dankzij mijn verf debacle in de motor ruimte is niets van een chassis nr terug te vinden. Om nu niet alles opnieuw kaal te halen aan de rechter kant wil ik vragen aan vroege Amazon bezitters die op hun kenteken een vergelijkbare plaats hebben staan om een overzichts-foto te maken waar op zichtbaar is waar Volvo toen-der-tijd het chassis nr insloeg.
Op mijn kenteken staat:
Ik weet dat de wagen origineel is, dus het is alleen een kwestie van het nummer terug vinden en leesbaar maken/houden.
Bij voorbaat hartelijk dank,
Gerben.
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project