lekkage
- Tania van de Graaf
- Nieuw lid
Minder
Meer
17-10-2016 19:56 #164261
door Tania van de Graaf
lekkage is gemaakt door Tania van de Graaf
Ik wil me even voorstellen, ik ben aart ouwehand echter mijn vriendin Tania is pas lid geworden vd club omdat zij een grote amazon fan is ik rijd al heel wat jaren in de 100 en 200 serie's en ben ooit al eens lid geweest vd club... maar nu.....
na heel wat sleutel avonturen hebben we een klein probleempje met onze 145s uit 1971 met b20a gesis vermoedelijk de uitlaat/aansluiting spruitstuk, pakking vervangen (vaker gedaan en meerdere 100 en 200 serie auto's gereden en aan gesleuteld) werd het juist erger ander spruitstuk gemonteerd, zelfde, opnieuw gemonteerd met (niet de goedkoopste) vloeibare pakking, nog steeds sissend geluid bij het starten en wil nouwelijks aanslaan, hoe kom ik er achter wat er aan de hand is? ik heb iig even een compressie test gedaan en die meet van 1-4 8 bar wat me acceptabel lijkt nr 2 6!!bar nr3 2!!!!!! bar en nr 4 geeft weer ruim 8 bar, waar kan ik dit euvel het beste zoeken?
na heel wat sleutel avonturen hebben we een klein probleempje met onze 145s uit 1971 met b20a gesis vermoedelijk de uitlaat/aansluiting spruitstuk, pakking vervangen (vaker gedaan en meerdere 100 en 200 serie auto's gereden en aan gesleuteld) werd het juist erger ander spruitstuk gemonteerd, zelfde, opnieuw gemonteerd met (niet de goedkoopste) vloeibare pakking, nog steeds sissend geluid bij het starten en wil nouwelijks aanslaan, hoe kom ik er achter wat er aan de hand is? ik heb iig even een compressie test gedaan en die meet van 1-4 8 bar wat me acceptabel lijkt nr 2 6!!bar nr3 2!!!!!! bar en nr 4 geeft weer ruim 8 bar, waar kan ik dit euvel het beste zoeken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi
- Platinum lid
Minder
Meer
17-10-2016 20:49 #164262
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic lekkage
Hallo Aart,