centrale deurvergrendeling(2) 4d amazon
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
27-12-2010 12:18 #99071
door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic centrale deurvergrendeling(2) 4d amazon
Doorvoertules tussen de deur en de deurstijlen is zeker aan te raden! Zijn nieuw wat lastig te krijgen.
Na enig zoekwerk weet ik dat Toma Car Parts ze levert.
Na enig zoekwerk weet ik dat Toma Car Parts ze levert.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ronald Damme (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-11-2011 20:09 #108126
door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic centrale deurvergrendeling(2) 4d amazon
Heeft iemand ervaring met de kofferbak van een amazon sedan?
Ik heb voor mijn amazon een klapsleutel. Met de middelste knop van de klapsleutel kan je een 3sec puls geven om je kofferbak te openen. Alleen heb ik een te zwakke motor, hij krijgt de pal niet losgetrokken.
Zijn er andere mensen met hetzlefde probleem, hoe hebben die dit opgelost?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
Ik heb voor mijn amazon een klapsleutel. Met de middelste knop van de klapsleutel kan je een 3sec puls geven om je kofferbak te openen. Alleen heb ik een te zwakke motor, hij krijgt de pal niet losgetrokken.
Zijn er andere mensen met hetzlefde probleem, hoe hebben die dit opgelost?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
22-11-2011 20:31 #108129
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic centrale deurvergrendeling(2) 4d amazon
Alle credits voor Joost, maar zie zijn verslag met foto's van de inbouw van centrale vergrendeling in een Amazon Combi op mijn website:
Centrale vergrendeling achterklep combi
Voor een sedan moet er iets vergelijkbaars te bedenken zijn. Ik heb misschien nog wel zo'n platte motor voor je.
Voor een sedan moet er iets vergelijkbaars te bedenken zijn. Ik heb misschien nog wel zo'n platte motor voor je.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )