staal conserveren
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2005 13:27 #74503
door
Beantwoord door in topic staal conserveren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2005 13:33 #74502
door
Ik gebruik epoxy primer, maar ik denk dat "gewone" primer ook goed hecht!
Dat RLS niet meer verkrijgbaar is, zou kunnen, maar het staat nog gewoon op de site ( www.owachem.nl ) vermeld. Wat een eventuele vervanger zou kunnen zijn is CIP, maar daar vind ik weer geen info over op de website
Dat RLS niet meer verkrijgbaar is, zou kunnen, maar het staat nog gewoon op de site ( www.owachem.nl ) vermeld. Wat een eventuele vervanger zou kunnen zijn is CIP, maar daar vind ik weer geen info over op de website
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2005 16:55 #74501
door
Voor de binnenkant van een scherm of delen van het chassis e.d kan je ook por15 gebruiken. Ik heb begrepan dat je de boel al kaal hebt.via bijv.
www.por15.nl
kan je een starterskit bestellen. daarin zit genoeg voor een voorscherm je moet het eerst schoon maken met marineclean daarna bekandelen met metal ready en dan schilderen met por15(zit allemaal in de kit). Dit geeft een keiharde roestwerende laag die je daarna kunt nabehandelen met bijv anti steenslag/tectyl o.i.d. Ze zeggen dat de roest dan gegarandeerd niet meer terug komt. Ik heb het inmiddels ook uitgetest aan de binnenkant van mijn front en ik heb er wel vertouwen in. Koop zoveel als je nodig hebt en bewaar restant goed ingepakt in de ijskast, anders wordt het keihard en ktijg je niet eens de deksel meer van het blik!suc6
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2005 10:24 #74500
door
Stralen, en in de zink spuiten is nog altijd de beste antiroest behandeling