Weg

  • Ed van der Zee
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-09-2024 09:51 #1046559 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Weg
Beste mensen, doe ff normaal, ik heb mijn beslissing genomen en dat blijft zo. Zit ook helemaal niet te wachten op excuses, het was het welzijn van de Vereniging wat ik altijd heb geprobeerd te ondersteunen en het forum, maar ook de Beurs zag wegglijden. Inmiddels heb ik mijn lidmaatschap opgezegd, maar ik ga me als donateur aanmelden en zal een advertentie in het VCM plaatsen. Dan blijf ik op afstand nog betrokken en die positie lijkt me wel wat.

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Onderwerp is gesloten.
  • Hanzi 145
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
07-09-2024 16:21 #1046572 door Hanzi 145
Beantwoord door Hanzi 145 in topic Weg
Ed wordt hier zo ongeveer als heilige vereerd; wat een onzin. En met het gevaar om het halve forum over me heen te krijgen: er is hier genoeg reclame gemaakt voor zijn SBKA. Heel vaak leek het er zelfs op dat Ed zo ongeveer op ieder bericht reageerde zodat die SBKA maar weer genoemd kon worden: wij van de SBKA doen het zus, wij van de SBKA doen het zo, SBKA levert dat onderdeel dat je zoekt,  je bent altijd welkom voor reparaties bij de SBKA... etc.
En dan zal Ed wellicht best belangrijk zijn (geweest) voor de vereniging,  dit past gewoon -terecht- niet in het beleid...
Ed, succes met je SBKA en ons gemeenschappelijk doel: klassieke Volvo's op de weg houden!
Onderwerp is gesloten.
  • Stijn van der Linde
  • Moderator
  • Moderator
Meer
07-09-2024 23:36 #1046578 door Stijn van der Linde
Beantwoord door Stijn van der Linde in topic Weg
Topic op verzoek gesloten

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.
Onderwerp is gesloten.

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD