Welke oldtimer verzekering? (ook woon-werk)
- Jos Iske (GAST)
- Verbannen
-
Veel tussenpersonen kiezen ervoor om de regels strikt te handhaven. Gelukkig zijn er ook tussenpersonen die graag in conclaaf gaan met de verzekeraars om een uitzondering voor elkaar te krijgen

Porsche en klassieker verzekeringen en circuitdekking www.afic.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Voor een auto van 35 jaar en ouder en max 7500 km per jaar WA Europa voor 43 euro + Allrisk met eigen risico van 450 euro voor 0,75% van de getaxeerde waarde. Zie ook hun premiepagina
Dank voor deze tip Han!
Later begreep ik dat Jos van AFIC een dergelijk voorstel qua premie en condities inmiddels ook kan doen door aangepaste afspraken met de Europeesche (waar uiteindelijk ook Herasto de polis onderbrengt).
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
"Lars Rengersen" schreef:
Om de cirkel even rond te maken, ik heb uiteindelijk gekozen voor Herasto.
Voor een auto van 35 jaar en ouder en max 7500 km per jaar WA Europa voor 43 euro + Allrisk met eigen risico van 450 euro voor 0,75% van de getaxeerde waarde. Zie ook hun premiepagina
Dank voor deze tip Han!
Later begreep ik dat Jos van AFIC een dergelijk voorstel qua premie en condities inmiddels ook kan doen door aangepaste afspraken met de Europeesche (waar uiteindelijk ook Herasto de polis onderbrengt).
Gaaf!
Dat is erg goedkoop, ik dacht met mij 1,00% van de getaxeerde waarde al het onderste uit de kan gehaald te hebben.

Europeesche heeft / had naar mijn idee wel een leeftijdsdiscriminatie van 24jaar. Daarom was ik vorig jaar overgestapt naar Polisdirect. Inmiddels 24, dus nu ben ik vrijer in mijn keuze.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Heb een behoorlijke schade gehad buiten mijn schuld desalniettemin heeft GIO snel en zeer correct de boel afgehandeld en het schadebedrag voorgeschoten. Zij claimen het dan bij de tegenpartij.
In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Dat is toch standaard met een oldtimerverzekering?"René Minnebo" schreef:
Let op sommige verzekeraars geven geen no claim opbouw als je enkel maar een oldtimer hebt als eerste auto.
Of je moet een oldtimer in een gewone bonus-malus verzekering doen.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
"Lars Rengersen" schreef:
Dat is toch standaard met een oldtimerverzekering?"René Minnebo" schreef:
Let op sommige verzekeraars geven geen no claim opbouw als je enkel maar een oldtimer hebt als eerste auto.
Of je moet een oldtimer in een gewone bonus-malus verzekering doen.
Vind ik overigens vrij normaal, er wordt immers amper mee gereden.
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
- Eric
- Premium lid
-