ringen schokbrekers amazon
- Kevin de Graan
- Premium lid
Minder
Meer
12-06-2024 20:33 #1045446
door Kevin de Graan
ringen schokbrekers amazon is gemaakt door Kevin de Graan
Ik heb recentelijk 2 bilstein schokdempers aangeschaft (zelf zwart gespoten) en wil deze gaan monteren op de voortrein die ik ook aan het opknappen ben. Met als doel het complete geheel met elkaar uitwisselen wanneer deze klaar is.
Nu ben ik het spoor een beetje bijster in hoeveel ringen ik nu nodig heb en hoe dit zit. Ik zie op sommige websites dat er 6 ringen per schokdemper zijn. Waarvan er 2 met grotere gaten zo lijkt het.
Bij VKO zie ik maar 6 ringen bij 2 schokdempers.
Dus mijn vraag is. Hoeveel heb ik nodig van welke en hoe monteer ik dit nou in welke volgorde?
Bij voor keur het voorbeeld van een bilstein schokbreker
Nu ben ik het spoor een beetje bijster in hoeveel ringen ik nu nodig heb en hoe dit zit. Ik zie op sommige websites dat er 6 ringen per schokdemper zijn. Waarvan er 2 met grotere gaten zo lijkt het.
Bij VKO zie ik maar 6 ringen bij 2 schokdempers.
Dus mijn vraag is. Hoeveel heb ik nodig van welke en hoe monteer ik dit nou in welke volgorde?
Bij voor keur het voorbeeld van een bilstein schokbreker
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leo Foederer
- Platinum lid
Minder
Meer
14-06-2024 09:56 - 14-06-2024 09:58 #1045463
door Leo Foederer
P544B B16A, P220VE B18A
Beantwoord door Leo Foederer in topic ringen schokbrekers amazon
Met het onderdelenboek kom je er ook niet uit. Tot een bepaald chassisnummer had je er 4 nodig van de ring die ondersteboven moet zitten (nr. 65). Voor de hogere chassisnummers had je er 2 nodig. Van ring nr. 64 zijn 8 stuks nodig. Die zijn dus anders dan ring 65.
P544B B16A, P220VE B18A
Laatst bewerkt 14-06-2024 09:58 door Leo Foederer.
- Rob Funcke
- Elite lid
Minder
Meer
14-06-2024 19:05 #1045475
door Rob Funcke
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
Beantwoord door Rob Funcke in topic ringen schokbrekers amazon
Ik ga er van uit dat elke rubberring aan beide zijden ingeklemd moet worden tussen een komvormige ring.
Soms is een komvormige ring al bijvoorbeeld op de draagarm vastgelast.
In dat geval heb je geen komvormige ring meer nodig.
Soms is een komvormige ring al bijvoorbeeld op de draagarm vastgelast.
In dat geval heb je geen komvormige ring meer nodig.
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.