stabilisatorstang rubbers amazon

• Bezoeker
  • Bezoeker
07-01-2002 23:45 #57235 door
Een vraagje. Nadat ik mijn garage na 4 jaar restauratie historie afgelopen weekend op orde had, kwam ik daar 8 splinternieuwe rubbers tegen zonder nummer erop. Zo'n 2 cm in doorsnede, zo'n 1,4 cm dik en een gat in het midden. Op zoek in de boeken en onder de auto...deed me denken aan de voor-stabilisator rubbers. Dus stabilisator stangen gedemonteerd en het zou inderdaa bijna juist zijn, ware het niet dat de oude rubbers aan 1 kant een "tuitje" rond het middengat hadden (gekregen?) en dat de nieuwe rubbers niet perfect in de schoteltjes pasten. Zijn de nieuwe rubbers inderdaad redelijk perfect cylindrisch en zijn de oude rubbers door slijtage boller en met tuitje (door gat geperst) vervormd geworden ? Als dit zo is, gaan de nieuwe ere morgen er nog in...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Bezoeker
  • Bezoeker
08-01-2002 16:30 #59554 door
Beantwoord door in topic stabilisatorstang rubbers amazon
Waarschijnlijk de bovenste rubbers van de schokbrekers, ik denk met name achter??.

• Bezoeker
  • Bezoeker
08-01-2002 20:53 #59553 door
Bij de nieuwe Volvo voordempers (originele uitvoering) die ik een paar jaar geleden kocht zaten simpele cilindrische rubbers die er zo uitzagen als jij beschrijft. Zijn m.i. ook toepasbaar op de stabilisatorstand bij de staafjes die de onderste triangel met de stabilisatorstang verbinden.

• Bezoeker
  • Bezoeker
08-01-2002 21:12 #59552 door
Kees, daar was ik al bang voor...Lennard bevestigd het nog eens. Wat uitlsuitsel zou geven als iemand me kan vertellen hoe de rubbers van de stabilisatorstangen (voor) eruit zien...hebben ze een "tuitje" aan de ene kant ron het gat en enigszins bollent aan de andere kant? Ik vraag nog even aangezien ik nog even moet wachten voordat het VOD weer open is en ik mogelijk de rubbers bestel en bij pech gewoon een dubbel setje van 8 heb.

• Bezoeker
  • Bezoeker
10-01-2002 16:01 #59551 door
Ja de stabilisatorstangrubbers (de rubbers tussen de pijpjes) zien er zo uit zoals je beschrijft.Overigens zijn deze rubbers niet zo duur dat er wakker van moet liggen als je een dubbel setje op de plank hebt liggen.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD