bilstein dempers
- Bezoeker
03-07-2004 11:29 #54571
door
bilstein dempers is gemaakt door
Halverwege juni had ik beloofd te zullen berichten wat Bilstein dempers kosten voor de achteras van de Amazon sedan: die zijn even duur als de voordempers, n.l. 100 euro per stuk incl. BTW. <p>Ik heb ze nu liggen, en als het weer niet teveel tegenzit gaan ze er dit weekend nog onder en zal ik de ervaringen op dit forum plaatsen. Ik verwacht er veel van gezien de positieve ervaringen met de voordempers.<p>Ik heb het ook even met Martens over de achterdempers voor de Combi gehad. Die maakt Bilstein daar n.l. niet voor. Maar de achterdempers voor de 145 maken ze wel, en die passen met een kleine aanpassing ook onder de Amazon Combi. Die aanpassing bestaat slechts uit het verwijderen van een metalen busje uit het rubber aan één zijde van de dempers (ik meen aan de kant van de as, maar dat weet ik niet 100% zeker meer, wellicht dat Wietse daar tzt meer over kan vertellen, want hij gaat ze onder zijn Combi plaatsen).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bezoeker
03-07-2004 17:47 #69191
door
Beantwoord door in topic bilstein dempers
Bilstein ken ik niet, maar ik heb Monroe Ride Levelers (die voor de 24x serie gemaakt zijn) onder mijn Combi gezet. Daarbij moesten aan allebei de kanten de metalen busjes eruit. Vervangen door rubbers (totaal 2x (2+2)=8 rubbers - werden door Scandcar bijgeleverd).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.