Wortelgeschoten Volvo Amazon 121 B20

  • Boudewijn Hoogvelt (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2024 20:50 #1045856 door Boudewijn Hoogvelt (GAST)
Wortelgeschoten Volvo Amazon 121 B20 is gemaakt door Boudewijn Hoogvelt (GAST)
Hallo Volvo Amazone liefhebbers,Ik heb een donker groene Volvo Amazon 121 B20, uit 1969, met Nederlands kenteken.Heel lang geleden (jaren 80 vorige eeuw) heb deze Amazon helemaal gestript en bij Deurloo in Delft laten spuiten. Na het spuiten is de Volvo opgeslagen, hoe prachtig zij er toen ook uit zag. Ik was veel te druk met mijn studie, werk, kinderen, etc. Mijn bedoeling was om, later als ik groot ben en ik meer tijd zou hebben, de Amazon af te bouwen. Dit is, hoe spijtig ook, er nooit van gekomen.De Amazon heeft in de afgelopen jaren ‘geheel uit beeld’ in een caravanopslag gestaan en zij heeft in de tussentijd wortel geschoten. Ik ben nu 72 en ik moet constateren dat ik veel te lang heb gewacht, het afbouwen van de Amazon niet meer kan en afscheid moet nemen.Wie heeft interesse om deze Volvo body met Nederlands kenteken als project op te pakken en uiteindelijk weer op rijvaardig te maken.Op dit moment heb ik geen foto’s voorhanden omdat de Amazon ver achterin een opslag staat. Bij serieuze interesse moet ik voor een bezoek een afspraak maken.Ik hoor graag.Met vriendelijke groet,
Boudewijn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21-07-2024 16:33 - 21-07-2024 16:35 #1045895 door Fred Kok
Beantwoord door Fred Kok in topic Wortelgeschoten Volvo Amazon 121 B20
Beste Boudewijn,

Het is over het algemeen beter en doeltreffender om er ook een paar foto's bij te plaatsen.

 Ondanks dat in die  schuur met "wortels"  staat.

 Mvg Fred l

In 1976 n 1e amazon (advies van Pa) lid geworden nr 1058. Nadien eind '77 amazon total los en volgde Amazon combi en achtereenvolgens 145 (1974)/geen lid meer I
En opnieuw lid PV544 (1963 nog in bezit)verder gehad Combi, V70/ V960 /C70 cabrio/nu nog 145(1973) /amazon120 (1966) V70
Laatst bewerkt 21-07-2024 16:35 door Fred Kok.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Boudewijn Hoogvelt (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2024 22:20 #1045900 door Boudewijn Hoogvelt (GAST)
Beantwoord door Boudewijn Hoogvelt (GAST) in topic Wortelgeschoten Volvo Amazon 121 B20
Goedenavond Fred,
Dank voor uw advies. Ik begrijp het.
Zo snel ik de mogelijkheid heb om in de opslag foto's te maken (met toestemming van de eigenaar van de hal) zal ik dit doen en aan de aankondiging koppelen.
Net vriendelijke groet,
Boudewijn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD