Telkens opnieuw inloggen sinds een paar dagen
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
15-12-2018 22:26 #1451519
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ook
Ik heb last vanaf vandaag dat ik moet inloggen als ik de site wil raadplegen. Het gekke is alleen dat ik een 403 code krijg en als ik dan op inloggen klik hoef ik niet mijn inlognaam en ww in te toetsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 18305-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2018 00:24 #1451660
door 18305-dummy
Beantwoord door 18305-dummy in topic Volgens
mij staat Firefox erom bekend scherpere controles te doen op het gebruikte ssl certificaat dan bv chrome of internet explorer.
Ik zie een hele lijst aan gebruikte browsers hier langskomen. Opera, Safari, Zelf gebruik ik Brave. Vaak is het lastig voor een website leverancier de site in alle browsers op dezelfde manier zich te laten gedragen.
Dus ik vraag me af of het eigenlijk wel naar ieders zin te maken is eigenlijk.
De site staat bij een hoster, Wat zegt die hierover eigenlijk ?
Ik zie een hele lijst aan gebruikte browsers hier langskomen. Opera, Safari, Zelf gebruik ik Brave. Vaak is het lastig voor een website leverancier de site in alle browsers op dezelfde manier zich te laten gedragen.
Dus ik vraag me af of het eigenlijk wel naar ieders zin te maken is eigenlijk.
De site staat bij een hoster, Wat zegt die hierover eigenlijk ?
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-12-2018 09:38 #1451662
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ik
Moet zeggen dat ik alleen bij dit forum tegen dingen aanloop die ik bij geen enkel ander forum tegen kom. Of ik nu op mijn ipad werk of op de laptop of op mijn iPhone het werkt gewoon en altijd in eenzelfde layout en dergelijke. Maar hier is het allemaal net anders. Zoals de laatste paar dagen krijg ik met het opstarten van dit forum een 403 error. Om te kunnen zien of er nieuws is moet ik eerst op inloggen drukken, je zou dan denken dat je dan je inlognaam en ww moet invullen maar zelfs dat hoeft niet meer opzich ook heel vreemd, vervolgens klik ik op discussie en ik zit dan op het forum.
Als ik de layouts bekijk van diverse fora dan zie je dat ze allemaal hetzelfde layout hebben echter de 1 heeft een ander kleurtje en de ander heeft er weer een dingetje bij maar over het algemeen allemaal het zelfde systeem. De opzet van dit forum lijkt wel een samenraapsel met vanalles en nog wat. Het komt in mijn ogen ook rommelig over er zit niet een lekkere lijn in. Een forum kan heel eenvoudig van opzet zijn waardoor het zeer overzichtelijk is. En dat mis ik.
Ik zal ff wat screenshots maken waar ik tegen aanloop dat praat makkelijker.
Als ik de layouts bekijk van diverse fora dan zie je dat ze allemaal hetzelfde layout hebben echter de 1 heeft een ander kleurtje en de ander heeft er weer een dingetje bij maar over het algemeen allemaal het zelfde systeem. De opzet van dit forum lijkt wel een samenraapsel met vanalles en nog wat. Het komt in mijn ogen ook rommelig over er zit niet een lekkere lijn in. Een forum kan heel eenvoudig van opzet zijn waardoor het zeer overzichtelijk is. En dat mis ik.
Ik zal ff wat screenshots maken waar ik tegen aanloop dat praat makkelijker.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-12-2018 10:21 #1451664
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic De screenshots
Dit krijg ik te zien als ik het forum open op mijn ipad. Foto 1 t/m 3 is 1 foto maar op de ipad moet je ff scrollen om te zien dat je dan een error 403 hebt.
Als ik dan op recente discussies klik kom ik wel in het veld waar de discussies staan maar ik zie niet dat er nieuwe antwoorden zijn toegevoegd. Ik moet dan eerst op inloggen drukken en dan zou je verwachten dat je dan je inlognaam en ww moet invullen maar dat hoeft dan niet. Dat is opzich dus ook vreemd en niet veilig lijkt mij. Maargoed als ik op inloggen heb geklikt en druk dan vervolgens weer op recente discussie dan zit ik op het forum en kan ik gewoon mee draaien. Maar zodra ik het forum weer afsluit krijg ik weer die 403 melding.
Dit had ik nooit maar sind een week of anderhalf is dit het probleem.
<a href=' postimages.org/ ' target='_blank'>
pic upload
Als ik dan op recente discussies klik kom ik wel in het veld waar de discussies staan maar ik zie niet dat er nieuwe antwoorden zijn toegevoegd. Ik moet dan eerst op inloggen drukken en dan zou je verwachten dat je dan je inlognaam en ww moet invullen maar dat hoeft dan niet. Dat is opzich dus ook vreemd en niet veilig lijkt mij. Maargoed als ik op inloggen heb geklikt en druk dan vervolgens weer op recente discussie dan zit ik op het forum en kan ik gewoon mee draaien. Maar zodra ik het forum weer afsluit krijg ik weer die 403 melding.
Dit had ik nooit maar sind een week of anderhalf is dit het probleem.

- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2018 12:10 #1451669
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Op mijn iPad en iPhone gaat
Op mijn iPad en iPhone gaat het op dezelfde manier als bij Admiral.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-12-2018 12:25 #1451670
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Kijk
Dan ligt het niet alleen aan mij. Draaien andere fora’s wel goed op je ipad Astax? Bij mij wel nl.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2018 13:55 #1451671
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic J, die draaien allemaal
J, die draaien allemaal normaal. Dus het ligt aan de aanpassing die op iPad e.d. niet zo fijn uit de verf komen.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-12-2018 14:42 #1451672
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Zou het
Dat zijn, ik had er nooit last van nl.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2018 13:55 #1451694
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Maar,
Overigens kun je volgens mij bij "Wie is er actief" wel zien of je bent ingelogd.
En volgens mij is onze blauwe periode al weer over, nu nog even zo instellen dat de breedte automatisch wordt aangepast aan het smartphone schermpje, ik meen dat dat ook een dingetje was.
Groeten,
Ton.
En volgens mij is onze blauwe periode al weer over, nu nog even zo instellen dat de breedte automatisch wordt aangepast aan het smartphone schermpje, ik meen dat dat ook een dingetje was.
Groeten,
Ton.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2018 17:16 #1451698
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Nu werkt alles weer normaal
Nu werkt alles weer normaal op iPad en iPhone.
Moderators: Jerry Stam