inschrijvingen zoek!

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2015 13:39 #1103677 door Jerry Stam (GAST)
inschrijvingen zoek! is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Beste moderatoren,

even uw aandacht voor deze discussie:

Beste Ted,

Ik mag en kan je wel op de lijst zetten. Maar ik kan je niet aanmelden dat zijn 2 verschillende zaken.

Het sleuteldagformulier invullen kan lastig zijn dat weet ik, in ieder geval je hebt Paul laten weten dat je komt en ik zal tijd reserveren voor je.Je staat op "de lijst"

Wat ik via pb aan je vroeg was om je aan te melden in de sleuteldagtopic, daar waar je kunt zien welke leden er nog meer komen. Echter,dat kun jij alleen doen, net zoals ik enkel mezelf kan aanmelden in die topic. Dit is ten behoeve van groepsmail zodat ik niet iedereen apart hoef te mailen ingeval ik iets wil mededelen m.b.t. de sleuteldag ( zoals de brugtijden bv.)
Het is je uiteindelijk wel gelukt zag ik gisteravond en na jou inschrijving heb ik dan de sleuteldag op VOL gezet!

Maar nu, en dit is voor de moderatoren: Ik heb met 100% zekerheid de inschrijfmogelijkheid stop gezet in het 2e vakje. Dat houd in dat de inschrijvingen behouden blijven maar de inschrijfmogelijheid word gestopt. Het 3e vakje geeft als mogelijkheid inschrijfmogelijkheid stoppen en inschrijvingen verwijderen. Dat heb ik pertinent NIET aangevinkt.

Echter, nu zijn wel alle inschrijvingen verwijderd en kan ik niet zien wie er komen, noch kan ik groepsmail versturen. De enige manier om de nu te weten wie er komen is om elk inschrijfformulier wat ik via Paul ontvangen heb te openen en te lezen.
Wat dan ook nog erg vervelend is dat forumaliassen en aanmeldnamen bij de meeste leden niet hetzelfde zijn. En ik deze ook nog apart en per stuk moet opzoeken om dan vervolgens bij elk formulier het emailadres te kopieeren en in een groepsbestandzetten om dan weer groepsmail te kunnen sturen.

Dus hierbij het vriendelijk doch zeer dringende verzoek aan de moderatoren om die inschrijvingen weer zichtbaar te maken.

Groeten Rudiger

gehele discussie hier te vinden :http://volvo700vereniging.nl/clubhuis/sleuteldag-formulier

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2015 16:55 #1417724 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Oude versie
Rudiger,

Sommige dingen zijn echt wel makkelijker in de nieuwe software.

Ik heb de voorlaatste versie van je bewerking met de namen erin teruggezet zonder verdere aanpassingen.

Ps wij hebben de namen bij de forum aliassen wel evenals de secretaris en je kan ze op de site ook zelf opzoeken

ps2: even verplaatst naar RC forum

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2015 07:09 #1417733 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bedankt
Bedankt Jerry! Kon je de oorzaak van het verdwijnen nog zien/vinden?

Groetjes Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2015 23:35 #1417760 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je hebt met je dikke vingers
Je hebt met je dikke vingers gewoon op een verkeerd knopje gedrukt. Deed ik vandaag ook en het kostte mij een blauw oog :-)

• Henk Huisman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2015 19:25 #1417814 door Henk Huisman
Beantwoord door Henk Huisman in topic Rudiger
Rudiger

De inschrijf formulieren druk ik altijd even af.
Maak er dan vaak ook nog wel eens een aantekening op voor mij zelf.

Groeten Henk

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC