Vraagje aan bestuur en RC's: Sleuteldagregelementen / formulier aanpassingen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2010 20:43 #1083705
door V700 register
Vraagje aan bestuur en RC's: Sleuteldagregelementen / formulier aanpassingen is gemaakt door V700 register
Ondanks dat we hadden afgesproken dat bestuur zich wat terughoudend zou opstellen, toch even een vraag hier geplaatst.
Omdat sleuteldagen bij Carlo meestal in de herfst en het voorjaar plaatsvinden, staat er regelmatig op het formulier dat men graag winterbanden wil wisselen (erop of eraf, maakt niet uit) maar in de regelementen staat, dat eigen meegebrachte onderdelen, niet mogen worden gemonteerd.
Dus, formeel is dat gewissel niet toegestaan.
Ik wil graag een regel toevoegen aan het formulier, daar ik nu niet kan terugvinden dat:
'te monteren onderdelen dienen te worden afgenomen van het gastbedrijf. Zelf meegenomen onderdelen mogen niet worden gemonteerd.'
Enfin, dat staat er dus niet duidelijk in, maar ook niet dat winterbanden/zomerbanden-wissels zijn uitgesloten van die beperking.
Tijdens de laatste update, kwam ik al ruimte te kort, dus wilde ik het formulier weer aanpassen.
Aanpassingen die ik wilde doen aan de pagina met regels:
De rest van het formulier, op de tweede pagina.Ik krijg ze toch allemaal digitaal, dus of het nou op 1 pagina staat, of dubbelzijdig, is niet boeiend,Daarnaast kan je gewoon pagina 2 afdrukken, dan ben je er ook, en scheelt weer een bult inkt.
Aanpassingen aan de invulvelden:
Iemand nog andere suggesties of andere zaken die erbij moeten?
[EDIT] Ik heb het gewijzigde formulier toegevoegd [END EDIT]
Omdat sleuteldagen bij Carlo meestal in de herfst en het voorjaar plaatsvinden, staat er regelmatig op het formulier dat men graag winterbanden wil wisselen (erop of eraf, maakt niet uit) maar in de regelementen staat, dat eigen meegebrachte onderdelen, niet mogen worden gemonteerd.
Dus, formeel is dat gewissel niet toegestaan.
Ik wil graag een regel toevoegen aan het formulier, daar ik nu niet kan terugvinden dat:
'te monteren onderdelen dienen te worden afgenomen van het gastbedrijf. Zelf meegenomen onderdelen mogen niet worden gemonteerd.'
Enfin, dat staat er dus niet duidelijk in, maar ook niet dat winterbanden/zomerbanden-wissels zijn uitgesloten van die beperking.
Tijdens de laatste update, kwam ik al ruimte te kort, dus wilde ik het formulier weer aanpassen.
Aanpassingen die ik wilde doen aan de pagina met regels:
- Regels op pagina 1,
- netter aligned,
- beter/ander lettertype(NeoSans?)
- uitbreiden met hetgeen hierboven vermeld staat.
- uitzondering banden toevoegen
- postadres aanpassen naar het juiste.
De rest van het formulier, op de tweede pagina.Ik krijg ze toch allemaal digitaal, dus of het nou op 1 pagina staat, of dubbelzijdig, is niet boeiend,Daarnaast kan je gewoon pagina 2 afdrukken, dan ben je er ook, en scheelt weer een bult inkt.
Aanpassingen aan de invulvelden:
- De vakken met de uit te voeren werkzaamheden vergroten (krijg er wel eens klachten over)
- De vakken met uitleg over technische ondersteuning aanpassen
Iemand nog andere suggesties of andere zaken die erbij moeten?
[EDIT] Ik heb het gewijzigde formulier toegevoegd [END EDIT]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2010 09:59 #1293307
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Winter / zomer
Bas,
Het wisselen van zomer / winter banden is toegestaan lees ik.
Geldt dat voor al onze sleutel adressen.
Zijn de sleutel adressen hiervan op de hoogte of praat je alleen over Carlo.
Nou was er al wat mail verkeer geweest om keertje met RC's om te tafel te zitten.
Kunnen het formulier ook mooi in meenemen.
Zal weer een mailtje eruit doen in de hoop dat men nu wel reageert.
Het wisselen van zomer / winter banden is toegestaan lees ik.
Geldt dat voor al onze sleutel adressen.
Nou was er al wat mail verkeer geweest om keertje met RC's om te tafel te zitten.
Kunnen het formulier ook mooi in meenemen.
Zal weer een mailtje eruit doen in de hoop dat men nu wel reageert.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2010 12:45 #1293327
door V700 register
De reden dat ik het hier ook neerzet, is dat ik naast een inhoudelijke reactie over het aangepaste formulier van het bestuur, ook graag wil weten, of dat gewissel elders ook een punt geweest is.
Eigenlijk, is dat alleen bij Nordicar, gezien de tijdstippen, niemand gaat in de zomer bij Hooftman zijn banden staan omwisselen, toch?
Beantwoord door V700 register in topic Aanname.
Dat is een aanname, gemakshalve alle adressen over een kam geschoren.960 estate 1996 schreef : Geldt dat voor al onze sleutel adressen.
De reden dat ik het hier ook neerzet, is dat ik naast een inhoudelijke reactie over het aangepaste formulier van het bestuur, ook graag wil weten, of dat gewissel elders ook een punt geweest is.
Eigenlijk, is dat alleen bij Nordicar, gezien de tijdstippen, niemand gaat in de zomer bij Hooftman zijn banden staan omwisselen, toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2010 14:19 #1293341
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schaap
Schaap in Februari.
Weet niet of dealer daarop zit wachten.
( Frits die net winterbanden onder de 740 heeft gezet)
Weet niet of dealer daarop zit wachten.
( Frits die net winterbanden onder de 740 heeft gezet)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2012 17:25 #1348500
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inhaken
Even inhaken op eventuele aanpassingen aan het inschrijf formulier.
Het is iets wat ik persoonlijk wel lastig vind, namelijk de benaming van het formulier, het zijn soms de meets aparte creatie's in mijn ogen.
En daarom mijn vraag is het mogenlijk dat we daar een regel van maken dat met de benaming aanpast aan de sleuteldag, endaarbij had ik bedacht als voorbeeld
Nordicar 26-05-12 Fikkert 1172,
Ik weet niet of dit een goed idee is maar zo vind ik het wel erg duidelijk, ik weet verder ook niet of ik die benaming zelf aan kan passen? en het idee om gewoon een keer met zn allen om de tafel te zitten zie ik persoonlijk graag een keer gebeuren, al is het alleen al om het idee dat we wat plannen kunnen uitwerken of verdere ideeen op tafel kunnen leggen gezien onze leden bestand toch elk jaar wel groeid.
Groeten Tom.(Schaap Dronten krijg ik binnenkort een reactie de andere waren geen optie, te weinig ruimte of ze wilden er een vergoeding voor hebben)
Het is iets wat ik persoonlijk wel lastig vind, namelijk de benaming van het formulier, het zijn soms de meets aparte creatie's in mijn ogen.
En daarom mijn vraag is het mogenlijk dat we daar een regel van maken dat met de benaming aanpast aan de sleuteldag, endaarbij had ik bedacht als voorbeeld
Nordicar 26-05-12 Fikkert 1172,
Ik weet niet of dit een goed idee is maar zo vind ik het wel erg duidelijk, ik weet verder ook niet of ik die benaming zelf aan kan passen? en het idee om gewoon een keer met zn allen om de tafel te zitten zie ik persoonlijk graag een keer gebeuren, al is het alleen al om het idee dat we wat plannen kunnen uitwerken of verdere ideeen op tafel kunnen leggen gezien onze leden bestand toch elk jaar wel groeid.
Groeten Tom.(Schaap Dronten krijg ik binnenkort een reactie de andere waren geen optie, te weinig ruimte of ze wilden er een vergoeding voor hebben)
Moderators: Jerry Stam