Hulp bij diagnose stellen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 21:53 #1081468 door V700 register
Hulp bij diagnose stellen is gemaakt door V700 register
Hallo Volvo-rijders,
Zoals uit de verschillende discussies blijkt, zijn er meer en minder ervaren/deskundige Volvo-rijders.
Nu moet ik naar de Volvo-garage als ik iets hoor of voel om te weten te komen wat het is en wat er dan vervangen zou moeten worden.
Op een sleuteldag krijg je wel te horen hoe iets te vervangen, maar dan moet je van tevoren al wel weten wat je wilt gaan doen.
Daarom ben ik op zoek naar iemand in de provincie Utrecht die af en toe een rondje met mij kan rijden en mij kan vertellen wat ik hoor en voel, wat dat iets dan is, wat er dan vervangen moet worden en hoeveel tijd zo iets dan kost (is ook van belang voor een steuteldag) voor de nog wat onervaren sleutelaar.
(Ik kan me voorstellen dat er mensen in andere provincies met een soortgelijke vraag zitten.)

Omdat de sleuteldagen af en toe wat ver uit elkaar liggen en de Volvo-garage toch wat prijzig is, zou het helemaal handig zijn als iemand ook een persoon of bedrijf weet (weer in de provincie Utrecht), die een brug heeft en mij met technisch advies bij kan staan. Ik ben niet bang om de handen vuil te maken, maar moet iets wel eerst een keer gezien hebben om te weten hoe het in elkaar zit. (Ik heb de auto ook nodig voor naar mijn werk, dus zo maar iets losschroeven aan de motor durf ik niet. Interieur gaat nog, alhoewel de plastic haakjes makkelijk kapot gaan.)
Gaandeweg bij enkele sleuteldagen heb ik al wat kennis opgedaan. Kortom, hoe bespaar ik op de Volvo-kosten zonder op de sleuteldagen aangewezen te hoeven zijn?

Groeten, Igor 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 11:12 #1279714 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Proberen
Je kunt je ervaringen/twijfels/vragen ook op het forum posten. We kunnen het natuurlijk niet op afstand oplossen maar je wel wat in de richting helpen wat het kan zijn en hoe duur de reparatie kan uitvallen. Sta je in ieder geval wat sterker als je toch naar de garage gaat of kan het helpen bij de voorbereiding voor een sleuteldag.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 18:04 #1279735 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Alkmaar > Utrecht en vv.
Je zou eventueel bij mij terecht kunnen. Ik heb een brug, gereedschap, enige kennis van onze bakstenen en vind het leuk.... mijn werkplaats is bij Alkmaar in de buurt, dus 'bijna' in Utrecht! Daarnaast is het toch altijd fijn om weer een reden te hebben een lekker stukje te mogen rijden?

GG,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 21:10 #1279752 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hulp
En dan kan ik je misschien helpen met determineren, kun je daarna naar b.v. Miquelangelo.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 21:12 #1279754 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar?

Chilm schreef : En dan kan ik je misschien helpen met determineren......

Misschien zinvol als je dan je postcode of 'werkgebied'  even aanduid......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 21:15 #1279756 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Privacy Statement

Baseman schreef :

Chilm schreef : En dan kan ik je misschien helpen met determineren......

Misschien zinvol als je dan je postcode of 'werkgebied'  even aanduid......

Lol, m'n werkgebied, pimpin around. Doe ik liever per PB Bas, "men" weet al zoveel van mij.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 21:46 #1279769 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duidelijk.

Chilm schreef : Doe ik liever per PB Bas, "men" weet al zoveel van mij.

Snap ik.Overigens, als je er zelf voor kiest het te vermelden, heb je daar niemand mee en is het niet in strijd met de regels.
Ik meldde het enkel, omdat ik niet uit je bericht kon afleiden dat je dat per PB gestuurd had.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC