Onderhoudsboekje vol --> en dan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 10:46 #1080835
door V700 register
Onderhoudsboekje vol --> en dan? is gemaakt door V700 register
Goedemorgen,
Hier een vraag die veel mensen hier wel kunnen beantwoorden (gezien het km-standen topic elders op de site). M'n 940 krijgt vandaag een onderhoudsbeurt bij 270.000 km, maar het lijkt dat Volvo er nooit aan gedacht heeft dat 'ie het zo lang zou uithouden; het onderhoudsboekje houdt op bij 255K. De oplossing van de garage was even simpel als voorspelbaar: tijd voor een nieuwe (auto, dan wel..). Ik lachte als enige om die geweldige grap, maar een goed alternatief hadden ze niet, dus nu plakken ze een gele Post-it met vermelding van de 270K-beurt in het boekje. Dit is natuurlijk niet fraai, zeker niet als er nog 's ten minste 20 van die briefjes bij gaan komen (even afkloppen..).
Dus, hoe doen anderen dat? Is er een 'officiële' oplossing van Volvo, een vervolgboekje of zoiets..? Ik kan op zich natuurlijk de bestaande format inscannen of namaken, aanpassen voor de hogere KM-standen en dan er achter plakken, maar ben benieuwd of er iets beters is. (Het zou Volvo overigens sieren als ze die boekjes standaard zouden laten doorlopen tot 400 of 500K ofzo, laat wat meer -terechte- geloof in hun eigen product zien.)
groeten,Sander
Hier een vraag die veel mensen hier wel kunnen beantwoorden (gezien het km-standen topic elders op de site). M'n 940 krijgt vandaag een onderhoudsbeurt bij 270.000 km, maar het lijkt dat Volvo er nooit aan gedacht heeft dat 'ie het zo lang zou uithouden; het onderhoudsboekje houdt op bij 255K. De oplossing van de garage was even simpel als voorspelbaar: tijd voor een nieuwe (auto, dan wel..). Ik lachte als enige om die geweldige grap, maar een goed alternatief hadden ze niet, dus nu plakken ze een gele Post-it met vermelding van de 270K-beurt in het boekje. Dit is natuurlijk niet fraai, zeker niet als er nog 's ten minste 20 van die briefjes bij gaan komen (even afkloppen..).
Dus, hoe doen anderen dat? Is er een 'officiële' oplossing van Volvo, een vervolgboekje of zoiets..? Ik kan op zich natuurlijk de bestaande format inscannen of namaken, aanpassen voor de hogere KM-standen en dan er achter plakken, maar ben benieuwd of er iets beters is. (Het zou Volvo overigens sieren als ze die boekjes standaard zouden laten doorlopen tot 400 of 500K ofzo, laat wat meer -terechte- geloof in hun eigen product zien.)
groeten,Sander
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 10:57 #1275224
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leeg boekje?
Ik heb nog een scan van een leeg boekje, met wat knip en plakwerk is daar wel een 250-500k boekje van te maken.
Is een PDF, ik hoor wel of je er iets aan hebt.
Overigens, ben ik met 480dkms ook wel benieuwd naar een doorlopend origineel boekje.Kan Volvo Nederland deze vraag niet beantwoorden?
Zal ik ze even mailen?
Is een PDF, ik hoor wel of je er iets aan hebt.
Overigens, ben ik met 480dkms ook wel benieuwd naar een doorlopend origineel boekje.Kan Volvo Nederland deze vraag niet beantwoorden?
Zal ik ze even mailen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 11:17 #1275226
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Scan
Die scan heb je toevallig niet als .jpeg ? Is wat makkelijker een 300-500k boekje van te maken. Ben in ieder geval wel geinteresseerd. Als je de moeite wilt nemen om Volvo Nederland te mailen (als je dat al niet had gedaan
) dan ook graag. Vinden ze vast leuk, dat hun auto's toch zo goed zijn dat ze over de 300K gaan

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 11:41 #1275231
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Denk het wel.
De copier/scanner kan volgens mij ook high-res JPEG uitspugen, of TIF(F) en weet ik wat nog meer.Ik zal eens kijken.
Mail zal ik ook op me nemen.
Mail zal ik ook op me nemen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 13:22 #1275240
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic scans
Bedankt, heb zeker ook interesse in die scans.
Wel benieuwd naar de reactie van Volvo.
Wel benieuwd naar de reactie van Volvo.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 15:44 #1275252
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Verlengen service boekje
Bas,

Ik heb hetzelfde probleem met de 945 boekje vol en men schrijft nu verder op de garantiepagina's. Ik ben zeer geinteresseerd in een verleng knutselboekje.
Bij voorbaat dank!

Ik heb hetzelfde probleem met de 945 boekje vol en men schrijft nu verder op de garantiepagina's. Ik ben zeer geinteresseerd in een verleng knutselboekje.
Bij voorbaat dank!
Moderators: Jerry Stam