Keuze uitlaat/midden demper volvo 940 2.3 "98
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2010 13:36 #1080068
door V700 register
Keuze uitlaat/midden demper volvo 940 2.3 "98 is gemaakt door V700 register
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2010 08:07 #1271052
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Turbo
Verschil zit volgens mij in turbo en non-turbo, waarvan jij uiteraard de turbo-versie nodig hebt. Weet niet waar (welke leverancier) dit is, maar ik zou ook zeker de dealer een een prijsopgaaf vragen. Kwaliteit is beter dan Walker/Bosal en het past ook nog beter. En volgens mij niet eens (veel) duurder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2010 08:41 #1271053
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad.
Inderdaad, zoals Henk al aangeeft, zit er een verschil in diameter in de pijp en is de Turbo buis 65 buitendiameter (althans, dat is de klem die erom moet) en de non turbo is 56 buiten diameter, volgens de klem die daar omheen moet)
Ja, koop hem helemaal compleet, vanaf kat tot achter, ben je voor 200 euri klaar en kan ie weer een jaar of wat mee.Als je van plan bent de auto voor de zomer nog weg te doen, zou ik hem oplappen of een tweedehandse demper ergens op de kop tikken.P. Horvers schreef : Iemand een advies te geven of maakt dit geen verschil.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2010 22:57 #1271140
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Pruttelen
Hallo Volvisti
Maar mix nooit verschillende merken imitatie. Dat lekt gegarandeerd en is met geen mogelijkheid ("lassen" en "grof geweld" even uitsluitend) gasdicht te krijgen.
groetjes
Mathy
Maar mix nooit verschillende merken imitatie. Dat lekt gegarandeerd en is met geen mogelijkheid ("lassen" en "grof geweld" even uitsluitend) gasdicht te krijgen.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam