Koolfilter verwijderen, mag/kan dat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb een vraag: kun je zo maar ongestraft het koolfilter en al de daaraan verbonden leidingen demonterenen weghalen. Of heeft dat negatieve invloed op straks de apk b.v. of de motorloop (wat ik niet denk).A zit dit filter dicht na 10 jaar.B Een nieuwe kost nogal wat.C Op die plek kan ik dan mooi een reservoir voor waterinjectie kwijt o.i.d.Daar weten jullie vast wel iets van...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
O.k. bedankt mannen, helemaal duidelijk nu, die laat ik dus lekker zitten.PNordic schreef : Zie <a href="/node/26260">dit</a> draadje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoeveel kuub water wil je eigenlijk kwijt, onder de kap?Het je die motorruimte van de Turbo van Ton gezien, met dieallesdrages, een doosje met weet ik wat boven de accu en een trechter ergens aan de veerpoot?Ruimte zat in zon bak.Chilm schreef :
O.k. bedankt mannen, helemaal duidelijk nu, die laat ik dus lekker zitten.PNordic schreef : Zie <a href="/node/26260">dit</a> draadje.
Als je toch bezig gaat,, waarom leg je dan niet een soort watertank op de benzinetank, die met ruitensproeierpompje en een vlottertje een kleiner tankje vult?Die zou zelfs in het opbergvak linksachter passen, blijft ie koeler dan in de motorruimte, en koeler in dit geval is weer een voordeel.Als je er een camping-waszak-ding met kraantje in propt, goed ingepakt, kun je er makkelijk 10 liter water in kwijt.Dat kraantje kun je de uitloop met pompje aan hangen, lijkt me.
Je rijdt toch een halve liter water wel op, een volle tank benzine?Dat is elke 1000 kilometer een liter, dus kun je het mooi bij de 10000km inspectie plakken....;-)Pompje kost bijna niks, vlotter hab je al gevonden, draadjes trekken lukt je vast vel.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Want? Goeie tip?Chilm schreef :
Big grim...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Uiteraard Bas, altijd toch van you, je bent moderator of je bent het niet ;bGa het even laten bezinken, maar lijkt me een hele mooie dus.Baseman schreef :
Want? Goeie tip?Chilm schreef :
Big grim...
- V700 register
- Nieuw lid
-