Ruitesproeier voorraad lampje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 16:55 #1075075
door V700 register
Ruitesproeier voorraad lampje is gemaakt door V700 register
Zijn we weer,
Mijn voorraad lampje (erg helder oranje 's avonds) van de ruitesproeier blijft branden.
Bijvullen helpt niet, dus luchtfilter verwijderd en flotter uit de ruitevloeistoftank gehaald.
Flotter zat vast in een witte smurrie, smurrie verwijderd, flotter weer gangbaar.
Lampje zou uit moeten gaan, nee dus, <u>wat kan hier de oorzaak van zijn?</u>
Flotter stuk? Ziet er nieuw uit.
Accu loskoppelen, om te resetten? Voor zo'n simplele funktie niet waarschijnlijk.
Geen antwoorden met draadje doorknippen s.v.p.......
Mijn voorraad lampje (erg helder oranje 's avonds) van de ruitesproeier blijft branden.
Bijvullen helpt niet, dus luchtfilter verwijderd en flotter uit de ruitevloeistoftank gehaald.
Flotter zat vast in een witte smurrie, smurrie verwijderd, flotter weer gangbaar.
Lampje zou uit moeten gaan, nee dus, <u>wat kan hier de oorzaak van zijn?</u>
Flotter stuk? Ziet er nieuw uit.
Accu loskoppelen, om te resetten? Voor zo'n simplele funktie niet waarschijnlijk.
Geen antwoorden met draadje doorknippen s.v.p.......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 17:25 #1241006
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lek ?
Vlotter is ook niet lek ?Heb trouwens als moderator de tekst teruggezet van vet naar gewoon ivm de leesbaarheid.
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 19:33 #1241010
door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic stekker
Ik kwam er vorig weekend achter dat bij mij de stekker van de sensor los lag. Na bevestigen gebeurde er al wat ik vermoedde: lampje ging branden terwijl er genoeg inzit. Stekker weer losgekoppeld is de makkelijkste oplossing, ik check het toch regelmatig.
Aan de andere kant: functie zit in de auto en moet gewoon werken...
Aan de andere kant: functie zit in de auto en moet gewoon werken...
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 21:02 #1241021
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic massa
De massapunten op de linker en rechter A stijl eens goed schoonmaken wil ook nog wel eens helpen, ook al lijken ze goed te zitten even eraf en weer erop met contactspray. kan ook probleemoplosser zijn voor de benzinemeter en andere dashboardgerelateerde storingen. Als het niet geholpen heeft een nieuwe vlotter, kan de wereld niet kosten lijkt me.
Moderators: Jerry Stam