APK omgeving Rotterdam
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2009 16:24 #1073243
door V700 register
APK omgeving Rotterdam is gemaakt door V700 register
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Volvo 740 GL uit 1985. Hij heeft nog geen 80.000 km gelopen en hoop er zodoende nog heel veel jaren plezier van te hebben. Aangezien de auto binnenkort een APK-beurt nodig heeft, zou ik graag willen weten of iemand een goed en betrouwbaar adres kent in Rotterdam (West) en omgeving.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2009 16:31 #1232296
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic APK
MODBREAK!
De inhoud van dit bericht is verwijderd, omdat dit in strijd is met de regels die we voor deze site afgesproken hebben.
Het moderatorenteam
De inhoud van dit bericht is verwijderd, omdat dit in strijd is met de regels die we voor deze site afgesproken hebben.
Het moderatorenteam
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2009 16:37 #1232298
door V700 register
Is ook stuk veiligheid voor jezelf.
Ik ga altijd naar Jeroen Kranenburg in Klaaswaal .
Eerlijke garage en zeer goede monteur.
0186-571512
Mocht je hem bellen zeg dat je het van mij hebt.
Succes.
Beantwoord door V700 register in topic Niet Afkopen
Ik ben van mening dat je dat niet moet willen.Scorpio29GLX schreef : De inhoud van Scorpio29GLX's bericht is in strijd met de regels die we voor deze site afgesproken hebben. Vandaar dat ook deze quote aangepast is.
Het moderatorenteam
Is ook stuk veiligheid voor jezelf.
Ik ga altijd naar Jeroen Kranenburg in Klaaswaal .
Eerlijke garage en zeer goede monteur.
0186-571512
Mocht je hem bellen zeg dat je het van mij hebt.
Succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2009 17:07 #1232304
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic betrouwbaar
Vanuit Rotterdan West en makkelijk bereikbaar in Papendrecht.
<a href=" www.pgautos.nl/ "> www.pgautos.nl
Vragen naar Peter Verdoorn en vroeg of laat ff. melden dat je via de V700 vereniging komt.
Gr. Cees
<a href=" www.pgautos.nl/ "> www.pgautos.nl
Vragen naar Peter Verdoorn en vroeg of laat ff. melden dat je via de V700 vereniging komt.
Gr. Cees
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2009 17:38 #1232307
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic apk rotterdam
Kom al jaren bij de Sprint in Rotterdam.
Ga zelf haast altijd naar het filiaal in Rotterdam-Noord keurmeester Jan.
In de Tollenstraat.
Fred

Ga zelf haast altijd naar het filiaal in Rotterdam-Noord keurmeester Jan.
In de Tollenstraat.
Fred

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2009 00:16 #1232421
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank voor alle suggesties!
Dank voor alle suggesties!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2009 23:42 #1232555
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bevestiging Sprint.
Goede ervaring gehad met die lui van Sprint in Barendrecht. Snel, betrouwbaar, goede prijs.
Lijkt ietwat op een kwik-fit maar dan echte monteurs.
Ze zullen je daar geen uitlaat aansmeren en je weer wegsturen met de remverdeling (links/rechts) op enkele procenten bij afkeuren vandaan. Je moet voor de gein eens een halfuurtje bij een kwikfit(bv. Utrecht-centrum) gaan kijken, je lacht je rot en schrikt je dood.
Groet,Eric
Lijkt ietwat op een kwik-fit maar dan echte monteurs.
Ze zullen je daar geen uitlaat aansmeren en je weer wegsturen met de remverdeling (links/rechts) op enkele procenten bij afkeuren vandaan. Je moet voor de gein eens een halfuurtje bij een kwikfit(bv. Utrecht-centrum) gaan kijken, je lacht je rot en schrikt je dood.
Groet,Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2009 21:58 #1236756
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vandaag weer een APK.
Ook nu weer bij De Sprint geweest en was weer klaar voor 40.50 incl btw, toch wel weer leuk als je net een Volvo erbij heb t gekocht en dan maar afwachten is of hij /zij weer eens zoals zo vaak gebeurt normaal door de APK komt ,hier zat echter ook nog de montage van een nieuw ventiel bij in linkervoorband a 6.50.
Linker voorband blijkt steeds langzaam leeg te lopen , oorzaak was ook bij onderdompeling in water niet te zien, iemand hier misschien ook last van .
Wel vreemd eigenlijk dat bij een andere Volvo van mij ook de linkervoorband langzaam leeg loopt. en vandaag van een ander volvo 940 rijder ook hoorde dat zijn linkervoorband langzaam leegloopt.
Dit kan geen Volvo kwaal zijn, maar wat dan wel ,ook geen stoeprandjes langsrijden , want dat gebeurt nooit aan de linkervoorkant.
Fred

Linker voorband blijkt steeds langzaam leeg te lopen , oorzaak was ook bij onderdompeling in water niet te zien, iemand hier misschien ook last van .
Wel vreemd eigenlijk dat bij een andere Volvo van mij ook de linkervoorband langzaam leeg loopt. en vandaag van een ander volvo 940 rijder ook hoorde dat zijn linkervoorband langzaam leegloopt.
Dit kan geen Volvo kwaal zijn, maar wat dan wel ,ook geen stoeprandjes langsrijden , want dat gebeurt nooit aan de linkervoorkant.
Fred

Moderators: Jerry Stam