SRS lampje
- V700 register
- Nieuw lid
-
afgelopen week eens met de klokkenwinkel aan de slag geweest. Lampjes vervangen, buitentemp. meter aangesloten.
Nu ben ik van huis uit erg nieuwschierig en wil ik weten welke venstertjes er allemaal op moeten lichten bij contactstand I. Een paar nieuwe gevonden waar geen lampje achter zat of het lampje defect was.Waaronder:
- een rechthoek met warmtepijltjes, lijkt op een waarschuwing voor een oververhitte kat. Staat niet in het boekje.
- een groene met 2 pijltjes links-rechts, terug gevonden in het boekje voor knipperlichten aanhanger.
- Waarschuwing oververhitting koelwater. Staat in het boekje.
- Pijl naar boven, vijfde versnelling ingeschakeld. Ik heb een 5 bak dus die hoeft het niet te doen.
- SRS waarschuwing.
Iemand enig idee wat herstel zou kosten?
Groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

het is niet te geloven, waren we al los van elkaar bezig met de electrische ramen te monteren..... wat denk je dat ik twee dagen geleden gedaan heb?????
Precies, ook nieuwsgierig, alle lampjes erin gedraaid..... en 'bijna' precies hetzelfde..... bij mij gaat het SRS lampje wel uit als de motor loopt, en gelukkig deed mijn OD het wel altijd.... hoewel die bij mij nu blauw is natuurlijk!
Het eerste lampje, dat rechthoekje met warmte pijltjes is volgens mijn boekje oververhitting van de olie....

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe zie ik wat voor stekker het is (dummytalk)?Baseman schreef : Had jij nou al een OBD stekkert of nog een Pigtail?Je kunt hem resetten, god weet hoe lang die melding er al in zit, en zien of ie terugkomt.Wel eerst even uitlezen dan, natuurlijk, schept wellicht ook helderheid.
Kunnen we dit de 28ste bekijken, ik heb het lampje er maar uitgehaald. Hebben we weer een klusje bij.
Even nog een opmerking: mijn rechtsvoor is eens overgespoten (te zien aan het kleurverschil) History is onbekend, misschien schade geweest, wellicht dat het er iets mee te maken heeft.
Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
OBD zit onderin je opbergvakje onder een klepje in de middenarmsteun, vóór de asbak onder een klepje, rechts langs de handrem onder een klepje of onder de greep van de handrem.
Kijk in de documentatie hier op de site eens bij Storingscodes.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat is een pigtail diagnosekastje.strij003 schreef : ik heb op de linkervoorpoot 2 zwarte kastjes waar je een pinnetje in kunt stoppen om de foutcodes uit te lezen. Bedoel je die?
En dan kun je hier de uitleg vinden: <a href="/node/12340">Foutcodetabel SRS: Supplementary Restraint System</a>Zelf niet gevonden? Of niet gezocht?