Accu
- V700 register
- Nieuw lid
-
Roy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Staat in Maasdijk (ZH)
David
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
ACDelco? Da's (of was) een volle dochter van GM. Kom je dus ook tegen in slOpels. Of je dat wilt in een Volvo?koiter schreef : Die heb ik nog wel voor je, is een recente accu uit een sloopauto. Merk ACDelco.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je werkt wel op mijn gevoel, maar ja...
Saab is ook onderdeel van GM hetgeen duidelijk zichtbaar is in de huidige modellen en Volvo ligt met Ford in bed dus wat dat betreft is het allemaal K.. met Peren! Ford struint naarstig in de magazijnen van Volvo.
Roy

- V700 register
- Nieuw lid
-
Quanta costa?? Een accu van GM - Saab of Ford - Volvo. het is een kwestie van stikken of slikken toch?
Stuur maar ff een PBtje
Roy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar wil ik toch wel even nuanceren dat Volvo pas NA de 700/900 en S/V90 serie met Ford is verder gegaan en dat de SAAB's tot de NG (grofweg tot 1993 dus) echt wel SAAB waren, en niet met opel te maken hadden.Tot die tijd was Volvo gewoon Volvo en SAAB gewoon SAAB.Een koets met een Focus eronder, vindt ik geen Volvo, een koets met een Vectra eronder idem. Jammer, maar de charme is daarmee verdwenen.Doe mij maar een Steilsnautzer (of liever een zalmneus) SAAB 900 en een mooie 940 Estate voor de deur.roy apcar schreef : Saab is ook onderdeel van GM hetgeen duidelijk zichtbaar is in de huidige modellen en Volvo ligt met Ford in bed
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het blijft hoogverraad
Roy
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
De accu die uit mijn 960-sloper komt is goed. Hoeveel levener nog in zit weet ik niet. Blijft een gokje. Geinteresseerd?