Volvo 940 Estate: welke stuurbekrachtigingsvloeistof?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2007 21:34 #1060449
door V700 register
Volvo 940 Estate: welke stuurbekrachtigingsvloeistof? is gemaakt door V700 register
Volvo 940 Estate 2.3 i.c. aut.: welke stuurbekrachtigingsvloeistof?
Ik heb vanwege mogelijke lekkage onlangs stuurbekrachtigingsvloeistof gekocht bij een Volvodealer: art# 30741424 servo oil.
Omdat ik op een afspraak wacht bij mijn garage wederom vloeistof gekocht (onderweg Volvo dealer elders): art# 1161647 transmissie olie. Waar men mij vertelde dat dit hetzelfde was?!
Kan ik dit laatste er gewoon bijvullen? Laat ik toch maar eerst even checken.
Is er misschien online een lijst van onderdelen e.d. plus (originele) nummers van de Volvo (940) zodat ik eea zelf kan terugzoeken voor evt. bestellen.
Alvast dank voor je reactie en de moeite.
Bert Frank
Ik heb vanwege mogelijke lekkage onlangs stuurbekrachtigingsvloeistof gekocht bij een Volvodealer: art# 30741424 servo oil.
Omdat ik op een afspraak wacht bij mijn garage wederom vloeistof gekocht (onderweg Volvo dealer elders): art# 1161647 transmissie olie. Waar men mij vertelde dat dit hetzelfde was?!
Kan ik dit laatste er gewoon bijvullen? Laat ik toch maar eerst even checken.
Is er misschien online een lijst van onderdelen e.d. plus (originele) nummers van de Volvo (940) zodat ik eea zelf kan terugzoeken voor evt. bestellen.
Alvast dank voor je reactie en de moeite.
Bert Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2007 22:56 #1168761
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic AT-F transmissie olie is de
AT-F transmissie olie is de juiste (rood)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-06-2007 00:58 #1168765
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ATF
Hi,
Bedankt voor je antwoord. En kan ik nu gewoon bijvullen, denk je? Of moet ik de vorige vloeistof eerst verwijderen? Daar heb ik op de site in ieder geval wat instructies over gezien.
Is dat iets voor een beginner?
Mvg, BFrank

Bedankt voor je antwoord. En kan ik nu gewoon bijvullen, denk je? Of moet ik de vorige vloeistof eerst verwijderen? Daar heb ik op de site in ieder geval wat instructies over gezien.
Is dat iets voor een beginner?
Mvg, BFrank

Moderators: Jerry Stam