volvo 740 GL.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2006 21:06 #1055995 door V700 register
volvo 740 GL. is gemaakt door V700 register

hallo ik heb eindelijk een volvo die ik wil technich helemaal in orde alles werkt en hoef maar naar de sleutel te kijken en hij loopt zonder gas te geven of door te starten axelereers zeker naar mn zin heel veel nieuwe onderdelen zijn er gemonteerd aan deze auto maar nu ben ik m lekker aan t poetsen en schoon aan het maken en ik kom ik iets tegen waar ik helemaal niet blij mee ben dit heb de vorige eigenaar gewoon geweten en ik heb er niet naar gekeken (stom.....) maar waar de draagarm aan vast zit links voor zit een rot gaatje....!!!! zo groot (kan mn duimtopje er in duwen net aan) mag ik dit lassen vraag ik mijn nu af!!!!!!!!! HELP.! het is de caroserie balk die aan de bestuurders kant naar de bumper gaat en waar de draagarm aan gemonteerd zit. het is een klein gaatje maar als ik er niets aan doe is die vergaan denk ik en deze auto moet over een maand een verzen apk keuring ondergaan. ik ik wil hier nog jarren mee gaan rijden heerlijk deze auto..`s.
ik hoop dat er iemand zo spoedig mogelijk wil reageeren zo dat ik er iets aan kan doen.
alles is verder hard aan deze auto geen roest verder te vinden.... vriendelijke groetjes Guus,Marion mijn mail aderes: <a href="mailto:guus64@hotmail.com">guus64@hotmail.com

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2006 21:44 #1142877 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Lassen?

Dat de kokerbalk bij de reactiestang wat doorgeroest is komt wel vaker voor. Het is echter goed te lassen. Dus wat dat betreft geen zorgen.
Timen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2006 23:28 #1142882 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er mag veel!!!
Maak je geen zorgen, er mag heel veel bij een apk. En, de meeste roestschades worden eerder opgemerkt en worden dan als advies punt vermeld. Dwz. als het vorig jaar niet vermeld is, zal het dit jaar bij hoge uitzondering op het formulier staan. Bij twijfel om de roestberekening vragen. Het staat ook allemaal in de regelgeving apk, wat ieder apk keurstation moet hebben. Hier staan ook achterin de voorbeelden. Makkelijk toch. De meeste keurmeesters vinden roestschades moeilijk. Dit zijn ook de lastige dingen bij een herexamen apk. Binnenkort moet ik weer, wens me sterkte. Succes, Eddy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2006 21:39 #1142980 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic apk....onderwerp
ik heb de balk al gelast maar wat is dat dun matriaal ik had gehacht dat het wel 3/4.mm zou zijn maar niet dus maar we hebben het gat mooi dicht heel netjes. maar toch denk ik dat er nog wat aan komt de dorpels zijn keihard de wielkasten ook maar waar moet ik nog meer op letten vraag ik mijn af...... voor ik naar een keurings-station rij...... bij deze auto maar juzus wat een heerlijken auto zeker met deze kilometer stand. 37000km gedraaid en loopt nog als nieuw

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC