€ 3,- korting op de VKB voor leden VKV. Ook voor ons?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2024 01:03 #1112108
door Mathy van Nisselroy
€ 3,- korting op de VKB voor leden VKV. Ook voor ons? is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo bestuur, leden
Ik lees net dat leden van de Volvo Klassieker Vereniging € 3,- korting krijgen op de entreeprijs van € 15,- voor de Volvo Klassieker Beurs. Geldt dat ook voor leden van onze vereniging die overgaan naar de VKV? Is dit te regelen?
groetjes
Mathy
Ik lees net dat leden van de Volvo Klassieker Vereniging € 3,- korting krijgen op de entreeprijs van € 15,- voor de Volvo Klassieker Beurs. Geldt dat ook voor leden van onze vereniging die overgaan naar de VKV? Is dit te regelen?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Borghs
- Junior lid
-
Minder
Meer
16-09-2024 16:29 #1475816
door Peter Borghs
Beantwoord door Peter Borghs in topic Beter is een herformulering
Krijgen leden van de V700 vereniging korting op de entreeprijs voor de volvo klassieker beurs 2024?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2024 20:52 #1475817
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk het niet
want de V700 organiseert voor zover ik weet niet mee. En is (nog?) niet in de VKV opgegaan.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2024 00:56 #1475818
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Twee dagen
Hallo Godspeed
Dat zou helemaal mooi zijn. Maar leden van onze vereniging die mee overgaan naar de VKV zijn vanaf 1 oktober lid van de VKV als ik het goed heb begrepen. Da's twee dagen na de VKB. Het zou een heel mooi welkomstgebaar zijn als we nu alvast van de korting gebruik zouden mogen maken die we straks als VKV-lid ook krijgen.
groetjes
Mathy
Dat zou helemaal mooi zijn. Maar leden van onze vereniging die mee overgaan naar de VKV zijn vanaf 1 oktober lid van de VKV als ik het goed heb begrepen. Da's twee dagen na de VKB. Het zou een heel mooi welkomstgebaar zijn als we nu alvast van de korting gebruik zouden mogen maken die we straks als VKV-lid ook krijgen.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2024 00:58 #1475819
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Tom
Ik heb vandaag een reactie gehad van de secretaris van de VKB (géén typfout!). Die heb ik doorgestuurd naar het bestuur van onze vereniging.
groetjes
Mathy
Ik heb vandaag een reactie gehad van de secretaris van de VKB (géén typfout!). Die heb ik doorgestuurd naar het bestuur van onze vereniging.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2024 17:22 #1475823
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Benieuwd!
Mooi Mathy, ik ben benieuwd, het zou een mooi gebaar zijn, al ben ikzelf al heel lang lid van de VKV.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2024 15:00 #1475846
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Melden bij stand V700V
Net als afgelopen jaar kunnen leden zich melden bij onze stand voor de beurskorting. Je naam en lidnummer wordt genoteerd en onze penningmeester zal de €3,- terugstorten.
Officiëel lid van de VKV zijn we nog niet, leden dienen nog te reageren en deze afstemmingen moeten nog verder plaatsvinden. Bij onze stand is het niet relevant of je wel of niet mee overgaat naar de VKV om de korting te krijgen, zolang je maar V700V lid bent.
Officiëel lid van de VKV zijn we nog niet, leden dienen nog te reageren en deze afstemmingen moeten nog verder plaatsvinden. Bij onze stand is het niet relevant of je wel of niet mee overgaat naar de VKV om de korting te krijgen, zolang je maar V700V lid bent.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2024 16:26 #1475848
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic En waar hebben we het over...
3 ballen korting. Daar kun je na afloop glorieus van dineren. Je kunt beter een biertje laten staan, daar heb je dan me de huidige prijzen nog winst op...

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2024 00:56 #1475851
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 28 en 29 september
Hallo Godspeed
De VKB is pas volgend weekend.
groetjes
Mathy
De VKB is pas volgend weekend.
groetjes
Mathy
- Peter Borghs
- Junior lid
-
Minder
Meer
22-09-2024 07:44 #1475852
door Peter Borghs
Beantwoord door Peter Borghs in topic Mathy
Dank, ik was er even van af.
Moderators: Jerry Stam