Tank 240
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-03-2024 01:17 #1111930
door Mathy van Nisselroy
Tank 240 is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
M'n auto is twee weekjes logeren in Gemert. Daarom rij ik nu tijdelijk in een witte 245. Heeft iemand een idee hoe groot de tank van zo'n 240 is?
groetjes
Mathy
M'n auto is twee weekjes logeren in Gemert. Daarom rij ik nu tijdelijk in een witte 245. Heeft iemand een idee hoe groot de tank van zo'n 240 is?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Reinier Verbeek
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
02-03-2024 18:43 #1474617
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic in 1977 60 liter
en 1 op 10, als je rustug doet.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2024 08:11 #1474619
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic 60 liter.
60 liter.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2024 18:40 #1474624
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bedankt!
Hallo Volvisti
Bedankt! De brandstofmeter van de leenauto is niet echt betrouwbaar dus. Dat idee had ik onderweg al (te veel beweging van de wijzer), maar da's dus nu bevestigd. Dank daarvoor.
groetjes
Mathy
Bedankt! De brandstofmeter van de leenauto is niet echt betrouwbaar dus. Dat idee had ik onderweg al (te veel beweging van de wijzer), maar da's dus nu bevestigd. Dank daarvoor.
groetjes
Mathy
- Reinier Verbeek
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
04-03-2024 10:42 #1474627
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic dat hoort
Bergop kan hij leeg zijn en bergaf weer half vol, zit geen elektronische demping in.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2024 16:26 #1474633
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nog ruim 15 liter ...
Hallo Reinier
Er zat wel iets van reliëf in de terugweg, maar echt veel was dat niet. Is het ook normaal dat de wijzer al snel in het rode gebied staat? Ik meende dat ik nodig moest tanken, maar er ging maar een liter of 45 in de tank. Daarna staat ie op "helemaal vol". Ook nu nog, na bijna 70 km.
groetjes
Mathy
BTW als ik de sleutel verdraai gaat eerst de bestuurdersdeur open. Ik moet 'm echt even in die stand houden om de centrale vergrendeling z'n werk te laten doen. Is dat ook normaal? Met afsluiten gaat dat rapper meen ik.
Er zat wel iets van reliëf in de terugweg, maar echt veel was dat niet. Is het ook normaal dat de wijzer al snel in het rode gebied staat? Ik meende dat ik nodig moest tanken, maar er ging maar een liter of 45 in de tank. Daarna staat ie op "helemaal vol". Ook nu nog, na bijna 70 km.
groetjes
Mathy
BTW als ik de sleutel verdraai gaat eerst de bestuurdersdeur open. Ik moet 'm echt even in die stand houden om de centrale vergrendeling z'n werk te laten doen. Is dat ook normaal? Met afsluiten gaat dat rapper meen ik.
- Reinier Verbeek
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
04-03-2024 18:09 #1474637
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic minder exact
Mijn ervaring is inderdaad dat het allemaal wat minder exact is dan bij de 940.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2024 18:36 #1474638
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Minder exact inderdaad
Hallo Reinier
Ik zie het ook aan de snelheidsmeter. Als ik in m'n 945 120 km/h rij op de teller, dan rij ik op de navigatie/Flitsmeister 118/119 km/h. Als ik in de 245 120 km/h op de teller rij, dan rij ik volgens Flitsmeister 110 km/h.
groetjes
Mathy
Ik zie het ook aan de snelheidsmeter. Als ik in m'n 945 120 km/h rij op de teller, dan rij ik op de navigatie/Flitsmeister 118/119 km/h. Als ik in de 245 120 km/h op de teller rij, dan rij ik volgens Flitsmeister 110 km/h.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam