Hoort dit zo? (Kapje bij passagiersstoel)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2024 00:38 #1112063
door Mathy van Nisselroy
Hoort dit zo? (Kapje bij passagiersstoel) is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Onlangs lag het kapje aan de voorkant van de rechterrail van de passagiersstoel ineens los in de auto.
Ik heb een paar foto's gemaakt. Mijn indruk is dat er iets ontbreekt of niet goed zit. Hoe hoort het, want alleen met de vier oogjes (één ervan is zichtbaar op de middelste foto) zit het wel erg los. Het boutje met het zwarte schijfje eronder zit ongeveer op de plek waar het gat in kapje (zie foto) zit.
groetjes
Mathy
Onlangs lag het kapje aan de voorkant van de rechterrail van de passagiersstoel ineens los in de auto.
Ik heb een paar foto's gemaakt. Mijn indruk is dat er iets ontbreekt of niet goed zit. Hoe hoort het, want alleen met de vier oogjes (één ervan is zichtbaar op de middelste foto) zit het wel erg los. Het boutje met het zwarte schijfje eronder zit ongeveer op de plek waar het gat in kapje (zie foto) zit.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2024 09:13 #1475450
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Kijk
Ook een van de kunststof deeltjes die last van de tand des tijd hebben.
Ik heb het opgelost door het hele ovale gat, te zien op de tweede afbeelding, dicht te maken met een kunsstof plaatje en lijm, goed strak maken.
Daarin een nieuw gaatje boren en klaar.
Dat het originele ovaal is is niet zo spannend, beetje mikken waar het nieuwe gaatje komt.
Groeten,
Ton.
Ik heb het opgelost door het hele ovale gat, te zien op de tweede afbeelding, dicht te maken met een kunsstof plaatje en lijm, goed strak maken.
Daarin een nieuw gaatje boren en klaar.
Dat het originele ovaal is is niet zo spannend, beetje mikken waar het nieuwe gaatje komt.
Groeten,
Ton.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2024 14:04 #1475451
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Ringetje
Schroefje eruit draaien, ringetje eronder en weer vastdraaien met het plastic op zijn plaats
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2024 21:53 #1475452
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Volvisti
bedankt voor jullie reacties, maar ik vroeg naar hoe het hoort, niet naar een alternatief of een oplossing.
groetjes
Mathy
bedankt voor jullie reacties, maar ik vroeg naar hoe het hoort, niet naar een alternatief of een oplossing.
groetjes
Mathy
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2024 22:04 #1475453
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Zelf al verteld?
Opzich heb je denk ik zelf het antwoord op je vraag gegeven maar omdat het schroefje niet meer in het ovale gat blijft zitten. Daardoor zit die op die 4 lipjes verder redelijk los.
En Ton en Jerry geven een oplossing om te zorgen dat die weer goed vast zit en niet alleen op de lipjes.
Groet,
Yannic
En Ton en Jerry geven een oplossing om te zorgen dat die weer goed vast zit en niet alleen op de lipjes.
Groet,
Yannic
- Reinier Verbeek
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
18-07-2024 23:39 #1475454
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic er mist een ring, waarschijnlijk zwart en kunsstof
de torx-bout is nu helemaal door het gat heen gegaan?, maar in die sleuf die verdiept aan de buitenkant in het kapje zit, heeft hoogstwaarschijnlijk een zwarte kunststof ring gezeten, waardoor de torx niet door het kapje heen werd getrokken. Het zwarte schijfje op de foto zat altijd achter het kapje, de torx was waarschijnlijk ook zwart.
Succes reinier
Succes reinier
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2024 11:07 #1475455
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Plaatje
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2024 17:57 #1475470
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Jerry
Bedankt.
Mathy
Bedankt.
Mathy
Moderators: Jerry Stam