opknappen / vervangen deels 'houten' stuur 960/V90

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2023 09:02 #1111836 door V700 register
Het 'houten' bovenste deel van mijn stuur zit vol barsten en begint nu deeltje voor deeltje af te bladderen. Ik ben ook een klein stukje kwijt al.

Heeft iemand ideeën / suggesties mbt het opknappen hiervan? Het lijkt erop dat het houten deel een los ingeplakt element is. Zou natuurlijk mooi zijn als dit nog te koop was.
Of zijn er speciale adresjes voor dit soort werk. Zit wel een airbag in, dus opsturen is geen optie.

Ik heb ook wel eens naar een helemaal houten stuur gekeken, maar die zijn te licht qua kleur of te duur.

Ik hoor het graag, alvast bedankt!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2023 23:08 #1474109 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die sturen zie je ook veel in
Die sturen zie je ook veel in de v70 classics, miss ook in de 850. Opt 850 forum zijn meerdere topics over het opschuren en lakken van het houten inleg. Misschien eens interessant om daar eens te kijken

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2023 21:01 #1474114 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic thanks
thanks

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2024 23:03 #1475860 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Terugkoppeling:
Terugkoppeling: Een 850 stuur past NIET op de (mijn) V90 omdat de vertanding net anders is. Heel erg jammer want ik had een heel mooi volledig houten stuur gevonden. Gelukkig heb ik inmiddels een perfect exemplaar uit een andere V90 gevonden. Bizar veel mazzel met hoe prachtig deze nog is en de houtkleur sluit nog beter aan bij de rest dan mijn originele stuur.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC