Grote Lichtschakelaar demonteren dashboard
- Thomas 244
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2014 14:53 #1102708
door Thomas 244
Grote Lichtschakelaar demonteren dashboard is gemaakt door Thomas 244
Hallo allemaal,
Ik ben bezig originele Volvo 'hout'paneeltjes te plaatsen in mijn dashboard. Het rechterdeel zit erin en was een makkie.
Het linkerdeel naast het stuur waar de grote ronde lichtschakelaar lukt niet helemaal. Ik krijg alle andere schakelaartjes wel 'disconnected' maar strand op de ronde schakelaar.Heeft iemand een idee hoe ik deze op de goede wijze kan demonteren zonder schade aan te brengen? Ook voornamelijk aan de achterkant waar een soort van stekker geclicked zit.
Ik heb gezocht op het forum maar kon het niet vinden.
Alvast bedankt!
Ik ben bezig originele Volvo 'hout'paneeltjes te plaatsen in mijn dashboard. Het rechterdeel zit erin en was een makkie.
Het linkerdeel naast het stuur waar de grote ronde lichtschakelaar lukt niet helemaal. Ik krijg alle andere schakelaartjes wel 'disconnected' maar strand op de ronde schakelaar.Heeft iemand een idee hoe ik deze op de goede wijze kan demonteren zonder schade aan te brengen? Ook voornamelijk aan de achterkant waar een soort van stekker geclicked zit.
Ik heb gezocht op het forum maar kon het niet vinden.
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2014 14:58 #1413573
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Knop
Knop kun je er geloof ik aan de voorkant afwippen met twee grote platte schroevendraaiers die je tegenover elkaar onder de knop steekt. Dan moertje losdraaien, constructie wijst zich dan wel.
- Thomas 244
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-12-2014 14:10 #1413609
door Thomas 244
Beantwoord door Thomas 244 in topic Henk, Bedankt voor de
Henk, Bedankt voor de tip.
Ik ga het proberen.
Groeten,
Thomas
Ik ga het proberen.
Groeten,
Thomas
Moderators: Jerry Stam