electrische ramen achter en speakers achter portieren

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-08-2013 14:30 #1098569 door Mathy van Nisselroy
electrische ramen achter en speakers achter portieren is gemaakt door Mathy van Nisselroy

4 x mechaniek van elektrische ramen, inclusief bedrading en bevestigingsmateriaal.Ook de bedieningspanelen zijn erbij.En als je auto niet voorbedraad is heb ik ook de kabelboom vanaf dashboard tot achterbak compleet. Ooit uitgebouwd uit een '93 940 maar ik kom niet toe aan het inbouwen in mijn 740...

Ik heb op bovenstaande ad gereageerd maar ik vraag me af het gaat passen in de achterportieren van mijn 97 er estate en zijn de achterportieren voorbereid.
Dan komt ook de vraag of het bedienings paneel in het linker voorportier ook zo overgezet kan worden, dus zit er in mijn deur ook de voorbereiding voor een uitgebreider bedieningspaneel.
Mijn ramen in de voorportieren zijn dus al electrisch, dat even als extra info. Ik heb wat zitten zoeken op het forum maar kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag

Dan nog de achter speakers die zijn voorbereid (bedrading) maar de speakers moeten erg plat zijn want ik had een stel speakers (niet van Volvo) en die waren te dik en dan moet ik de isolatie wegsnijden en dat doe ik liever niet. Welke speakers van Volvo heb ik nodig voor de achter portieren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-08-2013 15:11 #1392022 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic check

Admiral schreef : 4 x mechaniek van elektrische ramen, inclusief bedrading en bevestigingsmateriaal.Ook de bedieningspanelen zijn erbij.En als je auto niet voorbedraad is heb ik ook de kabelboom vanaf dashboard tot achterbak compleet.

Ik heb inmiddels dit van loren overgenomen ;)
Grtzz.. Henk. - lid 634 -
Volvo 740 GL Sedan (B230K + AW70/71) uit 1985 (Maffiabak)Volvo 245 GL Estate (B230A + M46+OD) uit 1980 (Hobbelpaard)

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-08-2013 16:46 #1392026 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic ?
De tekst van zijn ad staan in mijn topic dus ik weet ervan, maar dan zijn vragen nog steeds niet beantwoord toch.

Dus nogmaals zijn achterportieren al voorbereid qua bedrading tbv elektrische ramen

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-08-2013 17:08 #1392028 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic veel besproken
dit onderwerp is in het verleden veel besproken ook of de kabels aanwezig zijn.
het antwoord op je vraag is hoogst waarschijnlijk nee, de kabels liggen niet in de deur.
wel is het voorbedraad tot de deurstijl.
verder zal je als het te plaatsen mechaniek (uit een 93er of daarvoor)geschroefd is, de gaten in de deuren moeten opboren naar 5.2mm.
oude mechaniek is gepopnageld in je deur en zal je moeten uitboren.
indien je een elec. mechaniek gaat plaatsen dat gepopnageld moet worden (uit een latere 940) zal je speciale (stalen) popnagels moeten betellen of kopen.
deze moet je dan ook met een andere popnageltang dan de huis, tuin en keuken tang plaatsen, aluminium popnagels gaat niet of tijdelijk werken.
of wat ik vaak doe de gaten van het mechaniek opboren (ook 5.2mm) en alsnog de mechanieken vast schroeven.

Volvo 940 sedan 1991 300.000 km
Volvo 940 estate 1998 597.000 km
Volvo 940 estate 1998 412.000 km
Volvo 780 coupe 1987 428.000 km
Volvo V70XC 2001 146.000 miles
Volvo C70 2006 210.000 km

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-08-2013 20:12 #1392039 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic kijk daar heb ik meer aan
Tot in de deurstijl en daar mee bedoel je de B-stijl??
En wie weet welke speakers ik nodig heb voor de achterportieren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-08-2013 20:28 #1392042 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja tot in de B stijl en, 13
Ja tot in de B stijl en, 13 cm speakers

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-08-2013 23:03 #1392057 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic oke
oke dat valt mee en de speakers zijn die van 13 cm in doorsnede dan platter. Is er ook een volvo nr van toevallig.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC