Lekbak airco gescheurd condens lekt, hoe scheur te repareren
- Lucas van Royen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2010 12:49 #1082320
door Lucas van Royen
Lekbak airco gescheurd condens lekt, hoe scheur te repareren is gemaakt door Lucas van Royen
Lucas van Royen940 estate LPG3 turbo airco 1997
In andere forumberichten heb ik gelezen over condens lekkage airco. Ik heb een ander probleem, de lekbak van de airco is gescheurd.Zie onderstaande foto, kap heb ik al geschuurd.Mijn vraag is waarmee zou ik dit het beste kunnen repareren. Ik denk erover om Bison mastic Silicone kit Auto Marine te gebruiken.Ik heb echter het gevoel dat ik beter een twee componenten kit kan gebruiken, die beter te smeren is.Of is het mogelijk om zonder al teveel gesloop de lekbak te vervangen
Iemand ervaring/een suggestie
In andere forumberichten heb ik gelezen over condens lekkage airco. Ik heb een ander probleem, de lekbak van de airco is gescheurd.Zie onderstaande foto, kap heb ik al geschuurd.Mijn vraag is waarmee zou ik dit het beste kunnen repareren. Ik denk erover om Bison mastic Silicone kit Auto Marine te gebruiken.Ik heb echter het gevoel dat ik beter een twee componenten kit kan gebruiken, die beter te smeren is.Of is het mogelijk om zonder al teveel gesloop de lekbak te vervangen
Iemand ervaring/een suggestie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2010 13:00 #1284703
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vervangen ?
Is vervangen door een goede gebruikte te doen ? Hoeft volgens mij op de sloop niet veel te kosten en goede lijm is ook niet goedkoop. Als het gelijmd is moet je nog maar afwachten of het goed houdt onder invloed van warmte/koude en vocht. Kijk even op het onderdeel of er toevallig staat aangegeven van welk materiaal de bak is gemaakt (PE, PP, ABS etc). Kan wellicht helpen om de juiste lijmsoort te selecteren. Je kunt (helaas) niet alle kunststoffen goed lijmen met dezelfde lijmsoort.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2010 13:19 #1284705
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kit
Met een goeie badkamer kit zit het weer dicht.
Heb ik bij 2 auto's al zo gedaan.
Groet chris
Heb ik bij 2 auto's al zo gedaan.
Groet chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2010 12:44 #1288478
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hallo Lucas940,
Ik heb
hallo Lucas940,
Ik heb zelf een sloot water onder de bekleding aan de bijrijders zijde en wellicht komt dat ook door een lekkende airco lekbak. Waar kan ik die vinden om dat in mijn 940 eens te checken?
Thanx, Stephan (groentje)
Ik heb zelf een sloot water onder de bekleding aan de bijrijders zijde en wellicht komt dat ook door een lekkende airco lekbak. Waar kan ik die vinden om dat in mijn 940 eens te checken?
Thanx, Stephan (groentje)
Moderators: Jerry Stam