Wie weet een deurpaneelbekleder in het noorden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2009 23:00 #1076600 door V700 register
Wie weet een deurpaneelbekleder in het noorden is gemaakt door V700 register
Ik zoek voor de deurpanelen van mijn 960 een bekleder, heb 4 anderen gekocht met lichte loslatende plekken , de orginele zijn helemaal niks meer...
wie weet een goed adres?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 08:12 #1248471 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic deurpanelen
Ga eens langs bij je/de Volvo-dealer.

Het is mij gelukt om origineel nieuwe te bestellen, tegen een schappelijke prijs. Naar het schijnt is alleen het paneel links-achter niet meer leverbaar, waarom weet ik ook niet. Dat paneel laat ik herstellen door iemand die werkzaam is in de jachtbouw (boten/schepen), die moet bij jouw in de buurt zeker ook te vinden zijn.

Volgens mij is de prijs bij de dealer onderhandelbaar, zeker als je "slechts" drie nieuwe kunt bestellen. Houd rekening met een 200 euro per stuk, maar dan heb je ook wat.

mvh John B

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 10:41 #1248476 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kleur
Zijn alle kleuren van links achter dan niet meer te bestellen?

john b schreef :  Naar het schijnt is alleen het paneel links-achter niet meer leverbaar, waarom weet ik ook niet.
mvh John B

Groetnis Bert Lidnummer 911V90 1998 3.0 ltr 150kW met schuifdak en webasto standkachel.Fiat Bravo 2009 diesel (lease).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 11:21 #1248482 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Proberen
Je zou het op de 4 slechte ook zelf kunnen proberen. Schijnt niet moeilijk te zijn, ik heb hier ook als eens naar gezocht (en wat over gevonden) hier op de site. Verder staat ergens een verhaaltje van iemand die het ook heeft laten doen. Die had volgens mij wel een extra stikselnaad erbij gekregen. Kostte die persoon dacht ik 90 euro per paneel. Overigens vraag ik me een beetje af of die nieuwe wel kreukelvrij blijven. Het schijnt dat ze later overgegaan zijn op betere lijm. Wanneer dat was weet ik niet, maar ik heb rimpels op één paneel van mijn 940 uit '97. Gek genoeg maar één deur.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 11:50 #1248490 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In Assen?
Hallo JanGeert,

Ik meende dat er tegenwoordig in Assen een vestiging van dr. Vinyl is.. maar of dat betaalbaar is.  

Hans.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 14:21 #1248506 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Ben ik blij.
Hallo John,
dan ben ik extra blij dat ik 2 jaar geleden de stoute schoenen heb aangetrokken en nog 4 nieuwe deurpanelen heb gekocht. Ik wist toen eigenlijk al dat dit binnen afzienbare tijd  zou gebeuren. Met dank aan Ford .
Weliswaar een hoop geld, maar het is iedere rit weer genieten van superstrakke beige deurpanelen. De oude heb ik zuinig weggelegd. Eentje (linksachter)  is er al gerestaureerd door Lisette van Dr. Vinyl ( als proefobject), de andere laat ik stukje bij beetje in de toekomst netjes maken. Maar dat heeft dus geen haast.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 15:39 #1248523 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic regio is nog vrij

Even op de <a href=" www.drvinyl.nl/servicepunten.html ">site gekeken. Er is maar 1 contact persoon in het noorden van het land. zie www.drvinyl.nl/sp-3.html ">hier
&#160;

hans dus schreef : Hallo JanGeert,
&#160;
Ik meende dat er tegenwoordig in Assen een vestiging van dr. Vinyl is.. maar of dat betaalbaar is.  
&#160;
Hans.

Groetnis Bert Lidnummer 911V90 1998 3.0 ltr 150kW met schuifdak en webasto standkachel.Fiat Bravo 2009 diesel (lease).

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 19:01 #1248550 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Dr. Vinyl
Jan-Geert,
reken op 75 tot 100 euro per paneel, afhankelijk van wat er moet gebeuren. Lisette (Dr.Vinyl in onze regio) gebruikt gewoon het bestaande materiaal wat ze weer goed en netjes opspant en vastlijmt en daar waar nodig het overtollige materiaal wegsnijdt. Mijn ene deurpaneel is natuurlijk niet als nieuw geworden, maar ziet er toch weer acceptabel uit.

Groeten, Jan.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 19:19 #1248558 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic deurpanelen
Hallo Jan,
&#160;
Jij in elk geval gefeliciteerd!
Naar het schijnt worden de panelen in Sverige door een toeleverend bedrijf geproduceerd, uitsluitend op verzoek.
Nog steeds kreeg ik niet duidelijk waarom men nu net 1 paneel "niet meer kan maken".
Gelukkig is bij mijn V90 het LA paneel nog bijna helemaal in orde, maar als je gaat vernieuwen, dan blijf je natuurlijk wel met "het verschil", zitten, en dat "verschil" zag ik graag door Volvo gecompenseerd, men is daar mee doende, zodra ik wat weet meld ik het hier.
&#160;
mvh
&#160;
John

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 19:23 #1248559 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien
Misschien is een mal oid in de fabriek eerder overleden dan de andere 3 ? En gaan ze geen nieuwe maken voor die 2 panelen per jaar (overdreven gezegd dan) die ze nog verkopen ?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC